3

پرداخت یک سوم مطالبات تطبیق وضعیت بازنشستگان از شهریور ماه

  • کد خبر : 10006
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۰

پرداخت یک سوم مطالبات تطبیق وضعیت بازنشستگان شهریور ماه محقق می شود . مدیر نمایندگی صندوق بازنشستگی کشور در بجنورد گفت: یک سوم مطالبات تطبیق وضعیت بازنشستگان بابت نیمه دوم سال ۸۶ و نیمه اول سال ۸۷، تا شهریور ماه امسال تامین اعتبار شده و به حساب دستگاه های اجرایی واریز می شود. بر اساس […]

پرداخت یک سوم مطالبات تطبیق وضعیت بازنشستگان شهریور ماه محقق می شود . مدیر نمایندگی صندوق بازنشستگی کشور در بجنورد گفت: یک سوم مطالبات تطبیق وضعیت بازنشستگان بابت نیمه دوم سال ۸۶ و نیمه اول سال ۸۷، تا شهریور ماه امسال تامین اعتبار شده و به حساب دستگاه های اجرایی واریز می شود.

بر اساس قانون دولت می بایست مطالبات بازنشستگان را به صورت سهام عدالت پرداخت می کرد که با پی گیری ها این صندوق مطالبات به صورت نقد به حساب دستگاه های اجرایی واریز می شود. خادمی افزود: در تیرماه امسال نیز، یک سوم از مطالبات تطبیق وضعیت بازنشستگان سال های ۸۸ و ۸۹، پس از تامین اعتبار، به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد. وی همچنین گفت: هم اکنون درآمد صندوق بازنشستگی استان خراسان شمالی ۲۵ میلیارد ریال است که مبلغ پرداختی به بازنشستگان، ۴۳ میلیارد ریال یعنی عددی معادل دو برابر درآمد صندوق است. هم اکنون ۱۶ هزار و ۱۰۰ نفر از کارمندان استان خراسان شمالی مشترک این صندوق بوده و حق بیمه واریز می کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=10006

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر