6

همجنس گرایان شریعت اسلامی را وارد قوانین آمریکا نخواهند کرد!

  • کد خبر : 1011
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۹:۵۸

به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی راوستوری، “هرمن کین”، یکی از کاندیداهای احتمالی حزب جمهوری خواه آمریکا در سخنانی اظهار داشت که هیچ ابایی از آن ندارد که همجنس‌گرایان را به کابینه آینده خود راه دهد. وی که پیش‌تر با گفتن اینکه مسلمانان جایی در کابینه او نخواهند داشت، مورد انتقادات شدیدی قرار […]

به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی راوستوری، “هرمن کین”، یکی از کاندیداهای احتمالی حزب جمهوری خواه آمریکا در سخنانی اظهار داشت که هیچ ابایی از آن ندارد که همجنس‌گرایان را به کابینه آینده خود راه دهد.
وی که پیش‌تر با گفتن اینکه مسلمانان جایی در کابینه او نخواهند داشت، مورد انتقادات شدیدی قرار گرفته بود اکنون می‌گوید که با انتصاب کسانی که علنا گرایش‌های همجنس‌گرایانه دارند، در کابینه خود هیچ مشکلی نخواهد داشت.

وی در پاسخ به این سوال که چرا همجنس‌گرایان را به مسلمانان ترجیح می‌دهد گفته است علت آن این است که همجنس گرایان شریعت اسلامی را وارد قوانین آمریکا نخواهند کرد!

سخنان توهین‌آمیز این جمهوری‌خواه آمریکایی بیش از آنکه منعکس کننده ترکیب کابینه آینده آمریکا باشد که از پیش روشن بود که مسلمانان آمریکا در آن سهمی ندارند، به واقع بیانگر مظلومیت و فشارهایی است که اقلیت مسلمان آمریکا باید در کشوری که مدعی آزادی و حقوق بشر است، تحمل کند.

چگونه شخصی به خود اجازه می‌دهد معتقدین به یک مذهب را با همجنس‌گرایان مقایسه کند؟ آیا اگر این مقایسه در خصوص یهودیان صورت گرفته بود، واکنش رسانه‌های غربی به همین شکل و همراه با سکوت بود؟

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1011

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر