3

برخی نتایج دربیرون از زمین رقم می‌خورد

  • کد خبر : 101337
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۲ - ۸:۰۳

وقتی یک مربی متخلف محروم می شود، چندین مسئول برای رفع محرومیت آن مربی تلاش می کنند

 نفت مسجدسلیمان اولین تیمی است که در فصل جدید لیگ دسته اول از قضاوت داوران ضرر کرد و گل این تیم برابر پاس همدان مردود اعلام شد. نفتی ها اعتقاد داشتند که گل نوروزی بازیکن این تیم در شرایط سالم به ثمر رسیده و آن ها با اشتباه کمک داور بازنده شده اند.
داریوش یزدی سرمربی نفت مسجدسلیمان در مصاحبه با سایت گل گفت: متأسفانه زحمات اعضای تیم با تصمیم اشتباه کمک داور بی ثمر شد. بازیکن نفت در آفساید نبود و داور هم در ابتدا اعلام گل کرد اما نمی دانم چه اتفاقی افتاد که کمک داور اول با تأخیر پرچم زد و آفساید گرفت. این کمک داور در طول مسابقه چند اشتباه داشت که آخرین اشتباهش در دقایق پایانی باعث شکست ما شد.
یزدی در خصوص اخراج از سوی داور پس از این صحنه گفت: داوران برای توجیه اشتباه خودشان چنین تصمیماتی اتخاذ می کنند و صدای ما به جایی نمی رسد. به نشانه اعتراض برای کمک داور دست زدم و گفتم دست شما درد نکند که داور وسط مرا اخراج کرد. گفتم شما اشتباه می کنی، من باید بروم بیرون؟ !
بازیکن اسبق استقلال تهران با اشاره به مسائل موجود در لیگ دسته اول گفت: متأسفانه برخی از تیم ها نتایج را خارج از زمین رقم می زنند و از فدراسیون انتظار دارم که نظارت بیشتری داشته باشد. فدراسیون فوتبال با بی توجهی به اتفاقات خارج از زمین، به صورت غیرمستقیم تیم های سالم را نیز به سمت تخلف سوق می دهد، چرا که تیم هایی مثل نفت مسجدسلیمان که سالم کار می کنند، همیشه قربانی می شوند.
یزدی افزود: تیم پاس تا دیروز محروم بوده اما امروز مدارک بازیکنان این تیم را تحویل گرفتند و برای آن ها کارت بازی صادر کردند. چرا باید تیم پاس امروز مدارک بدهد، در حالی که سه روز قبل از بازی مدارک دو بازیکن جدید تیم ما را از سرپرست نفت تحویل نگرفتند و گفتند زمان تحویل مدارک تمام شده است؟ در خصوص نوع برنامه ریزی سازمان لیگ نیز معترض هستیم که دو بازی بیرون از خانه جام حذفی و لیگ یک را به فاصله چهار روز در دو نقطه متفاوت کشور برای ما در نظر گرفت.
سرمربی نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سئوال که آیا احکام کمیته انضباطی در رابطه با تبانی های لیگ یک توانسته این مسابقات را سالم سازی کند، عنوان داشت: هنوز برای قضاوت زود است اما شواهد و قرائن نشان می دهد که تأثیری نداشته است. آدم های متخلف این فوتبال همیشه از سوی افراد صاحب نفوذ حمایت می شوند. وقتی یک مربی متخلف محروم می شود، چندین مسئول برای رفع محرومیت آن مربی تلاش می کنند اما اگر یک تیم یا مربی سالم مشکلی داشته باشد و بخواهد به شکل قانونی حق خود را مطالبه کند، هیچ مسئولی از آن ها حمایت نمی کند.
یزدی در پایان گفت: از مسئولان فدراسیون فوتبال می خواهم که از همین هفته اول به ماجراهای لیگ دسته اول ورود کنند و اجازه ندهند که برخی اتفاقات گسترده شود. نفت مسجدسلیمان امروز مستحق شکست نبود و به تصمیم اشتباه کمک داور باختیم. از هواداران تیم نفت بابت این نتیجه عذرخواهی می کنم و امیدوارم که در بازی های بعدی نتایج خوبی کسب کنیم.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=101337

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر