4

قاچاق دختران و زنان جوانی از مرزهای غربی کشور به جمهوری آذربایجان + تصویر

  • کد خبر : 1014
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۳

پس از مطرح شدن قاچاق دختران جوان ایرانی در سالهای گذشته به دبی که جنجال های زیادی به پا کرد و مسئولان وزارت امور خارجه را مجبور به واکنش نمود. به گزارش ندای انقلاب این بار خبرهای نگران کنندهای از قاچاق دختران و زنان جوانی از مرزهای غربی کشور به جمهوری آذربایجان به گوش می […]

0iza5iajzw2b1bl638d.jpg

پس از مطرح شدن قاچاق دختران جوان ایرانی در سالهای گذشته به دبی که جنجال های زیادی به پا کرد و مسئولان وزارت امور خارجه را مجبور به واکنش نمود.

به گزارش ندای انقلاب این بار خبرهای نگران کنندهای از قاچاق دختران و زنان جوانی از مرزهای غربی کشور به جمهوری آذربایجان به گوش می رسد.
باندهای فحشا و فساد با فریب دختران و زنان و با دادن امیدهای واهی به آنان ابتدا آنان را در تشکیلات خود جذب نموده، و سپس آنان را به صورت قاچاق و در مواردبسیاری در قالب تورهای تفریحی به صورت قانونی به کشور آذربایجان  برده و  پس از اینکه این افراد را به دام اعتیاد می کشانند جهت بهره برداری جنسی درکشور آذربایجان و کشور های شرق اروپا به فروش می رسانند.
متاسفانه اهمال کاری مسئولان امر در وزارت امور خارجه و سازمان گردشگری باعث شده که این گروه های فحشا آزادانه با فریب دختران و زنان جوان به فعالیت خود ادامه دهند .
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1014

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر