6

این بار تصادف اتوبوس بنز

  • کد خبر : 102131
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۴

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مرگ سه تن و زخمی شدن چهار تن در پی تصادف یک دستگاه سواری ۲۰۶ و اتوبوس بنز در استان آذربایجان غربی خبر داد.

سرهنگ رضا سلبی  در تشریح جزئیات این خبر گفت: برخورد یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ با اتوبوس بنز در کیلومتر ۷۰ جاده ارومیه به سلماس در استان آذربایجان غربی سبب مرگ سه تن و زخمی شدن چهار تن دیگر شد.

 

وی علت این حادثه که در ساعت ۱۸:۵۰ روز گذشته رخ داده است را رعایت نکردن حق تقدم از سوی راننده سواری پژو ۲۰۶ اعلام کرد.

 

سلبی همچنین درباره مهم‌ترین علت بروز تصادفات در معابر برون شهری طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: توجه نکردن به جلو با ۳۱٫۱ درصد، انحراف به چپ با ۱۶٫۳ درصد، تخطی از سرعت مطمئنه با ۱۵٫۱ درصد، عدم رعایت حق تقدم با ۱۵٫۷ درصد و خستگی و خواب آلودگی راننده با ۳٫۶ درصد در صدر علل بروز حوادث رانندگی بوده که از این میان ۳۱ درصد تصادفات به واژگونی منجر شده و ۹ درصد نیز مربوط به برخورد وسایل نقلیه با عابران پیاده بوده است.

 

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و جاده‌های کشور نیز تصریح کرد: بر اساس آخرین گزارشات دریافتی، کلیه محورهای مواصلاتی کشور دارای جوی آرام و ترافیکی روان هستند.

 

وی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و همچنین امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=102131

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر