1

دوستی خیابانی دختر جوان را در دام مرد شیطان صفت انداخت+تصویر

  • کد خبر : 10227
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۹:۰۲

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استانهای تهران و البرز گفت: دوستی خیابانی دختر جوان را در دام مرد شیطان صفت انداخت. به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، مهدی یارندی اظهار داشت: هجدهم مردادماه سال‌جاری در پی دریافت پرونده‌ای از سوی مراجع قضائی مبنی […]

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استانهای تهران و البرز گفت: دوستی خیابانی دختر جوان را در دام مرد شیطان صفت انداخت.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، مهدی یارندی اظهار داشت: هجدهم مردادماه سال‌جاری در پی دریافت پرونده‌ای از سوی مراجع قضائی مبنی بر اینکه زن جوانی به نام «سیما» از سوی فردی به نام «شایان ـ ق» مورد تهدید، اذیت و آزار، سرقت و تجاوز به عنف قرار گرفته است، رسیدگی به موضوع و شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.

وی تأکید کرد: در این راستا با تلاش مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان شهریار، فردی که با طرح دوستی و وعده ازدواج با دختر جوان با ترفندهای مختلف او را به دام انداخته و مورد آزار و اذیت قرار داده بود مورد شناسایی قرار گرفت.
این مسئول در تشریح این خبر افزود: در این راستا مأموران دختر جوان را به پلیس اطلاعات دعوت و از او شرح ماجرا را خواستار شدند که این دختر جوان در اظهارات خود گفت: مدتی پیش پسر جوانی که خود را شایان معرفی کرد پس از برقراری طرح دوستی و وعده ازدواج، آنقدر به من نزدیک شد که من به حرف‌های وی اعتماد کردم و در یکی از روزها به این بهانه که می‌خواهد آهنگ و برنامه جدید به گوشی تلفن همراهم بریزد گوشی‌ام را از من گرفت و با استفاده از موقعیت به دست آمده عکس‌ها و فیلم‌های شخصی مرا به تلفن همراه خود بلوتوث کرد و تهدید کرد که چنان چه ارتباط خود را با  وی قطع کنم و یا به خواسته‌های شیطانی وی تن ندهم عکس‌ها و فیلم‌های مرا در سطح شهر پخش خواهد کرد.
یارندی افزود: دختر جوان در ادامه اظهارات تکان دهنده خود افزود: شایان روزی با من تماس گرفت و گفت که می‌خواهد درباره موضوع مهمی با من صحبت کند و آدرس منزلی را به من داد تا به آنجا مراجعه کنم من در ابتدا مقاومت کردم اما وقتی متوجه شدم که می‌خواهد تهدید خود را عملی کند چاره‌ای نداشتم جز رفتن به آدرس مورد نظر.
این مسئول ادامه داد: سیما با اظهار ندامت و پشیمانی از اینکه چرا موضوع را به پلیس اطلاع نداده است، ادامه داد: وقتی به منزل مورد نظر مراجعه کردم تصور نمی‌کردم که منزل مورد نظر خالی از سکنه باشد و شایان نیز نقشه شوم و شیطانی برای من طراحی کرده است‌.
یارندی تصریح کرد: دختر جوان که به خاطر دوستی خیابانی و اعتماد بی‌جا عفت و آبروی خود را از دست داده بود با حالت گریان گفت: شایان ۲۴ ساعت مرا در خانه خود حبس کرد و در این مدت به مراتب مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و فردای آن روز مرا سوار خودرو کرده و در یکی از محله‌های شهریار رها کرد‌.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان‌های البرز و تهران گفت: با توجه به اظهارات شاکی و به دست آمدن سرنخ‌های اولیه از محل زندگی شایان محل سکونت وی و تمام پاتوق‌های احتمالی، وی که امکان داشت در آن مکان‌ها حضور یابد، تحت مراقبت نامحسوس مأموران قرار گرفت تا اینکه پس از چند روز تلاش شبانه‌روزی سرانجام شایان ۲۳ ساله دستگیر و از وی کارت حافظه تلفن همراه دختر جوان و لب تابی که حاوی تصاویر شخصی سیما بود کشف و ضبط شد.
یارندی افزود: متهم پس از دستگیری در بازجوئی فنی پلیس، بر اعمال شنیع خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شده که برابر احکام صادره روانه زندان شد.
معاون اجتماعی استان تهران و البرز با اشاره به حادثه تلخ رخ داده در پایان به والدین توصیه کرد با نظارت کافی بر رفتار فرزندان و پرکردن خلا عاطفی جوانان، آنها را از گرفتار شدن در دام افراد سودجو و فرصت طلب حفظ کنند.
وی در بخش دیگری از توصیه‌های خود دختران جوان را مورد خطاب قرار داده و گفت: رفتارهای نامتعارف اجتماعی و به دور از شأن و جایگاه خانواده ایرانی و همچنین برخلاف آموزه‌های دینی سرانجامی جز ندامت و پشیمانی به همراه نخواهند داشت، بنابراین بهتر است قبل از اینکه در دام مردان هوسران که با ترفندها و وعده‌های دروغین اعتماد آنها را به خود جلب می‌کنند و سپس از آنها سوءاستفاده کرده و نقشه‌های شیطانی خود را عملی می‌کنند به عواقب کار خود بیندیشند و هرگز مرتکب عملی نشوند که راه بازگشتی برای آنها نماند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=10227

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر