2

دوستی با فرزندان ،سبب جلوگیری از روابط نامشروع دختران و پسران می شود

  • کد خبر : 10253
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۶

مجید ابهری در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی برنا با بیان این مطلب افزود: دختران و زنان دارای روحیه لطیف و شکننده‌ ای هستند که در مقابل شکست‌های عاطفی بسیار ناتوانند و ادامه رابطه با یکدیگر منجر به عشق‌های کاذب می شود. پژوهشگر و آسیب شناس ادامه داد: ۹۵ درصد ازدواج‌های خیابانی، اینترنتی و بدون رضایت والدین منجر به […]

مجید ابهری در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی برنا با بیان این مطلب افزود: دختران و زنان دارای روحیه لطیف و شکننده‌ ای هستند که در مقابل شکست‌های عاطفی بسیار ناتوانند و ادامه رابطه با یکدیگر منجر به عشق‌های کاذب می شود.

پژوهشگر و آسیب شناس ادامه داد: ۹۵ درصد ازدواج‌های خیابانی، اینترنتی و بدون رضایت والدین منجر به طلاق می‌شود، این در حالی است که  تنها ۱۵ درصد از دوستی های این چنینی در ۱۰ سال گذشته به ازدواج منجر شد.

ابهری افزود:افراد در هنگام انتخاب همسر نباید به ظاهر افراد توجه کرد چرا که زیباترین افراد بعد از مدتی جنبه عادی در زندگی پیدا خواهند کرد. همچنین در شکل گیری روابط دختر و پسر، خانواده‌ها نقش اساسی را ایفا می‌کند، چرا که دوستی والدین با فرزندان سبب جلوگیری از سوء استفاده و روابط نامشروع دختران و پسران می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=10253

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر