1

مدیران چند شغله در کیش برکنار شدند

  • کد خبر : 103815
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۱

مدیرعامل منطقه آزاد کیش طی احکامی مدیران چند شغله را در منطقه آزاد کیش برکنار کرد.

 ایرج شرف زاده که پیش از این مدیر روابط عمومی، مسئول دفتر مدیرعامل و رئیس تعاونی سازمان منطقه آزاد کیش بود با حکم مونسان مدیرعامل جدید منطقه آزاد از زحمات وی در سمت های مدیر روابط عمومی و مسئول دفتری مدیرعامل تشکر و در سمت ریاست شرکت تعاونی سازمان منطقه آزاد کیش ابقا شد.

همچنین طی احکامی شهرام مسعودی پور که پیش از این مدیریت مالی و اداری، مدیریت توسعه و سرپرست بیمارستان کیش و محمد حسن علیپور هم سرپرست حمل و نقل عمومی کیش را بر عهده داشتند از زحمات و تلاش هایشان در این مدت تقدیر و تشکر شد.

علی اصغر مونسان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش طی احکام جداگانه ای سیروس عیدی پور را به عنوان سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت خانم طاهره قیومی را به عنوان سرپرست جدید روابط عمومی و روابط بین الملل و علیرضا عادلی را به عنوان سرپرست جدید حمل و نقل عمومی جزیره منصوب و معرفی کرد.

در دولت گذشته بسیاری از مدیران در چندین پست و شغل دولتی و غیردولتی مشغول به فعالیت بودند. طی سالهای اخیر بسیاری از مدیران مناطق آزاد کیش و قشم به دلیل داشتن پست های ثابت در تهران به عنوان مدیران پروازی شناخته می شدند.

افق/ مهر:علیرغم مصوبه مجلس و تذکرات و پیگیری های سازمان بازرسی اما بسیاری از این مدیران در کمال آرامش به فعالیت های خود ادامه داده و از حقوق و مزایای بسیاری بهره مند می شدند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=103815

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر