1

سامانه جدید بارشی از فردا وارد کشور می شود

  • کد خبر : 104467
  • ۰۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۷

یک سامانه بارشی دیگر از اواخر جمعه و طی روز شنبه در استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، زنجان، کرمانشاه، همدان، لرستان و شمال ایلام سبب بارش باران و وزش باد می شود.

به نقل از سازمان هواشناسی کشور، امروز “پنجشنبه ۲ آبان ماه ۹۲” اعلام شد، بررسی نقشه های پیش یابی نشان می دهد که سامانه بارشی فعال غرب دریای خزر، ازبعدازظهرامروز تا صبح فردا استان های گلستان و خراسان شمالی را تحت تاثیر قرار می دهد و سبب بارش باران، کاهش دما و وزش باد در این مناطق می شود وهمچنین طی روز های پنج شنبه و جمعه دمای هوا ابتدا در شمال غرب و سپس در سواحل دریای خزر  و دامنه های جنوبی البرز بین ۵ تا ۱۰ درجه کاهش یابد.

براساس این گزارش، یک سامانه بارشی دیگر از اواخر جمعه و طی روز شنبه در استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، زنجان، کرمانشاه، همدان، لرستان و شمال ایلام سبب بارش باران و وزش باد می شود و در روز یکشنبه در این مناطق دمای هوا کاهش می یابد.

شایان ذکر است، طی این مدت در مناطق سردسیر شمال آذربایجان شرقی و استان اردبیل نیز بارش بصورت برف خواهد بود و همچنین دریای خزر به سبب وزش باد شدید، مواج و توفانی پیش بینی می شود.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های “تهران” و “البرز” امروز، قسمتی ابری و در بعدازظهر باد و گرد و خاک و در ارتفاعات افزایش ابر پیش بینی می شود و در بیشینه دمای خود به ۲۱ درجه و در کمترین حالت به ۱۰ درجه بالای صفر خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=104467

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر