2

اتوبوس بین شهری در مسیر تعمیرگاه در آتش سوخت.

  • کد خبر : 10737
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۰ - ۹:۳۸

اتوبوس بین شهری هنگام انتقال به تعمیرگاه در جاده خاوران دچار نقص فنی شد و در آتش سوخت. به گزارش خبرگزاری مهر، راننده اتوبوس بین شهری هنگامی که در آئینه خودرو دود غلیظی را که از انتهای اتاق اتوبوس بیرون می آمد مشاهده کرد بی درنگ با متوقف کردن خودرو در تماس با سامانه ۱۲۵ […]

اتوبوس بین شهری هنگام انتقال به تعمیرگاه در جاده خاوران دچار نقص فنی شد و در آتش سوخت.

به گزارش خبرگزاری مهر، راننده اتوبوس بین شهری هنگامی که در آئینه خودرو دود غلیظی را که از انتهای اتاق اتوبوس بیرون می آمد مشاهده کرد بی درنگ با متوقف کردن خودرو در تماس با سامانه ۱۲۵ درخواست کمک کرد.

این اتوبوس ظهر دیروز هنگامی که بدون سرنشین برای انجام تعمیرات راهی تعمیرگاه بود در جاده خاوران، سه راه سیمان دچار این حادثه شد و آتش گرفت. با اعلام رخداد این حادثه به ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های ۷۸ و ۶۳ همزمان به سوی محل حادثه حرکت کردند.

راننده این اتوبوس بین شهری گفت: شعله های آتش به سرعت به همه قسمت های اتوبوس سرایت کرد و در مدت زمان کوتاهی کاملاً شعله ور شد.

محمد شکریان فرمانده آتش نشانان هم در مورد این حادثه گفت: آتش نشانان با استفاده از دستگاه تنفسی وارد اتوبوس شدند و با بکارگیری لوله آبرسان موفق شدند شعله های آتش را مهار و کاملا خاموش کنند.

وی با بیان این که ایجاد اتصالی در سیم کشی خودرو عامل شعله وری بوده افزود: با توجه به جنس مواد صندلی های اتوبوس که از مواد سریع الاشتعال بود، شعله های آتش به سرعت گسترش پیدا کرده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=10737

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر