1

دخترها و پسرها مانند گرگی درنده وارد یک رابطه دوستی شوند.

  • کد خبر : 10750
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۹

دختر و پسر مانند گرگی درنده به دنبال هم هستند قوانین مذهبی در ایران سبب شده دخترها و پسرها مانند گرگی درنده وارد یک رابطه شوند. افق – جام ؛ کارشناس شبکه ست ۷ پارس در ۱۶ آگوست (۲۵ مرداد) در برنامه “دوستانه” اظهار نمود: ” مساله مهمی که در کشور خودمان وجود دارد این […]

دختر و پسر مانند گرگی درنده به دنبال هم هستند

قوانین مذهبی در ایران سبب شده دخترها و پسرها مانند گرگی درنده وارد یک رابطه شوند.

افق – جام ؛ کارشناس شبکه ست ۷ پارس در ۱۶ آگوست (۲۵ مرداد) در برنامه “دوستانه” اظهار نمود: ” مساله مهمی که در کشور خودمان وجود دارد این است که مذهب رابطه پسر ودختر را بد لحاظ می کند و آن قدر این مذهب و قوانین آن جلوی دخترها و پسر ها را می گیرد که آن ها در اولین فرصتی که پیدا می کنند مانند گرگی درنده وارد رابطه ای می شوند و نمی فهمند چگونه وارد آن شدند. ”

مطلب مهمی که باید مد نظر داشته باشیم این است که شریعت مقدس اسلام، بطور مطلق ارتباط میان دختر و پسر و زن و مرد را نفی نمی کند بلکه آن قسم از رابطه را منفی به شمار می آورد که منافی با ارزشها و کرامت های انسانی می باشد. امروزه در ایران شاهد حضور پررنگ زنان در کنار مردان در عرصه های مختلف اجتماعی با رعایت ضوابط و اصول شرعی هستیم. بسیاری از ازدواج هایی که در ایران صورت می گیرد بر مبنای آشنایی دختر و پسر با یکدیگر در محیط های مختلف اجتماعی ( از جمله محل کار، دانشگاه ) است. مساله بنیادی این است که اسلام، رابطه دختر و پسر را در حد ضرورت و با رعایت معیارهای اصیل انسانی رد نمی کند. اما اگر مقصود از ارتباط میان دختر و پسر، آن نوع رابطه ای است که در آمریکا و کشورهای غربی وجود دارد ) که نتیجه آن تولد فرزندانی که پدرشان مشخص نمی باشد وهم چنین تجاوزهای جنسی متعدد است )، قطعا از نظر اسلام وهمچنین از منظر ارزش های انسانی مطرود و غیر قابل قبول است.
در واقع اسلام برای روابط دختر و پسر حد و حدودی را مشخص می کند که در آن محدوده می توانند با یکدیگر ارتباط داشته باشند، اما گذشتن از این خط قرمز ها سلامت روحی و معنوی خود آن ها را به مخاطره می اندازد. بنابراین تحلیل کارشناس شبکه ست ۷ پارس از رابطه میان دختر و پسر از منظر اسلام، بر مبنای فهمی نادرست از آموزه های اسلامی شکل گرفته است. ( چرا که با توجه به مطالب مذکور، اسلام، نفس رابطه میان دختر و پسر را غلط نمی داند بلکه اشکال نادرست این ارتباط را نفی می کند. )

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=10750

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر