4

خودروی فتح‌الله‌زاده سوژه شد!

  • کد خبر : 107667
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۰

تمرین تیم فوتبال استقلال در حضور مهاجم اسبق این تیم برگزار شد.

 تمرین تیم فوتبال استقلال یک روز پس از برتری مقابل ملوان از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه امروز در کمپ مرحوم حجازی پیگیری شد. آندرانیک تیموریان و جواد نکونام به همراه میرشاد ماجدی غایبان تمرین امروز بودند ضمن آنکه ساموئل نیز با تأخیر به محل تمرین رسید و به دویدن دور زمین پرداخت.
 
*جواد نکونام به دلیل شرکت در مراسم AFC در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور نداشت ولی تماشاگران استقلال و بازیکنان این تیم در خصوص حضور و شانس او به عنوان کسب عنوان بهترین بازیکن آسیا صحبت می‌کردند.
 
*تمرین امروز آبی‌پوشان با سوت مجید صالح آغاز شد و قلعه‌نویی بعد از دقایقی وارد زمین چمن شد و برنامه‌های تاکتیکی را زیر نظر گرفت.
 
*مرتضی هاشمی‌زاده بازیکن اواخر دهه ۷۰ و ۸۰ تیم استقلال امروز از نزدیک برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان را مشاهده کرد. این بازیکن که هم‌اکنون عضو تیم آلومینیوم هرمزگان است به خاطر اتفاقاتی که در دیدار تیمش مقابل داماش رخ داده به تهران سفر کرد تا منتظر رأی کمیته انضباطی باشد.
 
*حمل خودروی علی فتح‌الله‌زاده توسط جرثقیل که بعد از نشست اتحادیه فوتبال صورت گرفته بود سوژه اکثر بازیکنان و تماشاگران تبدیل شده بود. آنها در خصوص اینکه چرا ماشین فتح‌الله‌زاده با جرثقیل به پارکینگ منتقل شده صحبت می‌کردند.
 
*خسرو حیدری همچنان مثل روزهای گذشته به صورت اختصاصی در تمرین آبی‌پوشان زیر نظر بدنساز کار می‌کند و وضعیت این بازیکن برای دیدار مقابل گسترش فولاد مشخص نیست.
 
*حدود ۵۰ نفر از طرفداران استقلال نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی این تیم بودند. آنها در خصوص گل روز گذشته عمران‌زاده و شایعه حضور مجید غلام‌نژاد در این تیم گفت‌وگو می‌کردند.
 
*یکی از حاضران در تمرین امروز استقلال با آوردن کارت دعوتنامه از بازیکنان خواست تا در مراسمی که به خاطر کودکان سرطانی در برج میلاد برگزار می‌شود شرکت کنند.
 
*مهدی رحمتی تنها بازیکنی بود که از بین بازیکنان اصلی زودتر از بقیه محل تمرین را ترک نکرد و در کنار دیگر بازیکنان کار تاکتیکی انجام داد. رحمتی در فوتبال درون‌تیمی نقش مهاجم را ایفاء می‌کرد.
 
*امید فلاح‌زاده بازیکن تیم امید پرسپولیس که چند وقتی است با آبی‌پوشان تمرین می‌کند امروز در کنار دیگر بازیکنان حضور داشت.
 
*به گفته مرتضی کامرانی مسئول کمپ مرحوم حجازی کارشناسان فنی شهرداری تهران امروز با حضور در کمپ اقدام به عکسبرداری و بررسی وضعیت فعلی این مجموعه را کردند و به مسئولان این باشگاه قول دادند تا طی این هفته سند کمپ را در اختیار آنها بگذارند.
 
*شاهرخ بیانی امروز از نزدیک نظاره‌گر تمرین آبی‌پوشان بود.
 
*دویدن دور زمین، انجام حرکات ترکیبی و چهار به دو و فوتبال در قالب دو تیم آبی و نارنجی در نیمی از زمین برنامه‌های تمرین امروز آبی‌پوشان را تشکیل می‌داد که قلعه‌نویی روی این برنامه‌ها نظارت داشت.
 
*با اعلام کادر فنی استقلال تمرینات این تیم فردا تعطیل و آبی‌پوشان از روز چهارشنبه برای دیدار مقابل گسترش فولاد آماده خواهند شد. سیاوش اکبرپور تنها سه کارته این تیم برای دیدار روز جمعه است.
 فارس
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=107667

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر