1

تمام دستگاه ها موظف هستند ایثارگران شاغل خود را بیمه کامل کنند

  • کد خبر : 10795
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۳

به گزارش روز چهارشنبه بنیاد شهید و امور ایثارگران، مهندس ‘مسعود زریبافان’در جلسه شورای مشاورین وزراء افزود:بنیاد شهید به تمامی وظایف خود در قبال ایثارگران غیر شاغل عمل کرده است. وی ادامه داد: همه جامعه در قبال ایثارگران مسوولند و با توجه به جمعیت چهار میلیون نفری این جامعه ارزشمند، بنیاد شهید و امور ایثارگران […]

به گزارش روز چهارشنبه بنیاد شهید و امور ایثارگران، مهندس ‘مسعود زریبافان’در جلسه شورای مشاورین وزراء افزود:بنیاد شهید به تمامی وظایف خود در قبال ایثارگران غیر شاغل عمل کرده است.
وی ادامه داد: همه جامعه در قبال ایثارگران مسوولند و با توجه به جمعیت چهار میلیون نفری این جامعه ارزشمند، بنیاد شهید و امور ایثارگران قادر نیست به تنهایی متولی ارایه خدمت شایسته به این قشر باشد.
زریبافان به مقایسه نگرش جامعه ایران با دیگر جوامع غربی پرداخت و گفت: در کشورهای غربی سازمانی با وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران کشورمان وجود ندارد اما در آن ها همه افراد جامعه و همه دستگاه ها نسبت به مجروحان و سربازان جنگی، خود را مسوول
می دانند.
ریس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تشریح تلاش های این بنیاد برای رفع مشکلات درمانی جامعه ایثارگری به بیمه کردن یک میلیون نفر از افراد جامعه ایثارگری با صرف هزینه ۲۸۵ میلیارد تومان اشاره کرد.
وی خطاب به مشاورین وزراء افزود: همه ما با هم در یک جبهه هستیم و باید کمک کنیم تا دستگاه ها به وظایف خود در قبال ایثارگران عمل کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=10795

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر