2

امضای اسناد مالی منطقه اروند در زندان توسط مدیر عامل زندانی

  • کد خبر : 10992
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۹

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در خصوص مسائل ایجاد شده در منطقه آزاد اروند پس از بازداشت مدیرعامل این منطقه گفت: ما بارها در این خصوص به رئیس جمهور تذکر دادیم که هر چه سریع‌تر نسبت به انتصاب یک مدیرعامل جدید برای منطقه آزاد اروند اقدام شود، اما متاسفانه تاکنون هیچ رسیدگی و […]

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در خصوص مسائل ایجاد شده در منطقه آزاد اروند پس از بازداشت مدیرعامل این منطقه گفت: ما بارها در این خصوص به رئیس جمهور تذکر دادیم که هر چه سریع‌تر نسبت به انتصاب یک مدیرعامل جدید برای منطقه آزاد اروند اقدام شود، اما متاسفانه تاکنون هیچ رسیدگی و پاسخی از سوی دفتر ریاست جمهوری نسبت به تذکرات کتبی و شفاهی ما صورت نگرفته است.

به گزارش ایلنا، عبدالله کعبی با اظهار بی اطلاعی از علت دستگیری علی اصغر پرهیزگار، مدیرعامل منطقه آزاد اروند،افزود: تاکنون دلیل بازداشت وی به ما اعلام نشده است. اما نباید به دلیل بازداشت مدیرعامل به هر دلیلی، منطقه بلاتکلیف رها شده و فرد جدیدی جایگزین نشود.

وی با تاکید بر رفتار ضدونقیض در خصوص بازداشت مدیرعامل اروند، تصریح کرد: از یک سو این فرد را دستگیر کرده‌اند و از سوی دیگر طبق اطلاعات موجود برخی اسناد مالی و چک‌های مربوط به سازمان منطقه آزاد را به بازداشتگاه می برند تا به امضای پرهیزگار برسد. مگر فردی که به جرم تخلف قانونی و یا اختلاس بازداشت می شود سمتی دارد که اجازه می دهند اسناد مالی منطقه آزاد به امضای او برسد؟

این نماینده مجلس با اذعان به اینکه تاکنون نام هیچ فردی برای جایگزینی مدیریت منطقه آزاد اروند اعلام نشده است، افزود: شرایط ایجاد شده در منطقه آزاد اروند منجر به بلاتکلیفی پروژه های در دست اجرا شده به طوری که اغلب طرح هایی که در فاز اجرایی قرار داشت، رها شده است. این امر علاوه بر تبعات منفی اقتصادی، منجر به نگرانی مردم و ناامیدی آنها شده است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا باید افرادی برای مدیریت مناطق آزاد انتخاب شوند که در سابقه عملکردی آنها شائبه وجود داشته که منجر به چنین اتفاقاتی شود، مطرح کرد: مدیران مناطق آزاد از سوی مدیران بالادستی دولت انتخاب می شوند و در واقع این افراد منتخبان دولت هستند، بدون هیچگونه مشورتی با نمایندگان مردم.

کعبی اذعان کرد: متاسفانه منطقه آزاد اروند از ابتدای تاسیس تاکنون همواره درگیر مسائل مختلف و تغییرات مداوم مدیریتی بوده است. این رویکردها منجر به عدم ثبات تصمیم گیری‌ها و ضعف فعالیت‌های اقتصادی در منطقه شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=10992

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر