2

هولوکاست از دروغ های بزرگ است

  • کد خبر : 11093
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۰ - ۸:۴۰

رئیس جمهور با اشاره به هولوکاست با بیان اینکه امروز در اروپا و آمریکا حمله، توهین، تهمت به تمام دولتمردان آزاد است اما سئوال از رژیم صهیونیستی گناه نابخشودنی است و اگر کسی اعتراض کند با خشن ترین روش با او برخورد می شود گفت: هولوکاست از دروغ های بزرگ است. محمود احمدی نژاد رئیس […]

رئیس جمهور با اشاره به هولوکاست با بیان اینکه امروز در اروپا و آمریکا حمله، توهین، تهمت به تمام دولتمردان آزاد است اما سئوال از رژیم صهیونیستی گناه نابخشودنی است و اگر کسی اعتراض کند با خشن ترین روش با او برخورد می شود گفت: هولوکاست از دروغ های بزرگ است.

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور در جمع روزه داران تهرانی که برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور به هم رسانده بودند،به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه تهران اظهار داشت: کاری مهم است که برای خدا باشد و کار برای غیر خدا بی ارزش است، حتی اگر کاری در ظاهر دینی باشد. شیطان هفت هزار سال عبادت کرد از آنجا که این عبادت برای خدا نبود به جای کمال آفرینی او را ساقط کرد.

رئیس جمهور با اشاره به ماه مبارک رمضان ، گفت: ماه رمضان، ماه محبت و رحمت است. قلب انسان کانون محبت است به نسبت خالی شدن قلب از محبت کینه ها جای او را پر می کند.

احمدی نژاد افزود: همه مشکلات عالم به خاطر آن است که عده ای با قلب های خالی از محبت و سرشار از کینه مدیریت عالم را به دست گرفته و اگر به جایی برسیم که دلها سرشار از رحمت شود همه مشکلات جهان حل خواهد شد.

وی ادامه داد: شب قدر شب امامت است. خداوند را سپاسگزارام که ملت ایران قدردان ماه رمضان است. ملت ما در این ماه با تلاوت قرآن کریم و ذکر و دعا و توسل و توجه به نیازمندان و مطالبه خیر و خوبی و رحمت با گذشت و انفاق و مهربانی با یکدیگر و حضور در مساجد و مراکز عبادی و معنوی و توسل به اهل بیت خودشان را در معرض بهترین تقدیرها قرار دادند.

رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد که خداوند در شبهای قدر بهترین و زیباترین سرنوشت را برای ملت ایران و همه بشریت رقم زده باشد و آن محو ظلم و ستم از گیتی و حاکمیت جهانی عدالت مبتنی بر توصیه ناب و با زعامت سرورمان انسان کامل حضرت صاحب الزمان (عج) خواهد بود.

وی گفت: امروز روزی است که به ابتکار امام عزیز، مبدا تحولات عظیم در منطقه و جهان شد و همه طراحی های مستکبران و اعضای سلطه را در هم کوبید.

رئیس جمهور با بیان اینکه منطقه ما، منطقه انرژی است، گفت: منطقه ما چهار راه ارتباطی جهانی است هر کس بر منطقه ما مسلط شود راه برای تسلط او بر دنیا و مدیریت جهان باز می شود.

وی در خصوص وضعیت فلسطین نیز اظهار کرد: فلسطین قلب منطقه ماست مورد نظر همه موحدان و پیروان انبیاء الهی است. فلسطین یک کانون قابل گسترش به تمام منطقه اسلامی است.

وی افزود: مستکبران و سلطه گران جهانی صدها سال در آرزوی تسلط بر فلسطین بودند. سرزمین فلسطین یک سرزمین معمولی نیست. متاسفانه در اوایل قرن ۲۰ با برنامه و طراحی پیچیده و استفاده از موج نارضایتی ناشی از مدیریت غلط و رفتارهای نامناسب حکومت عثمانی و با تکیه بر برخی تعصبات و خودخواهی برخی سران طوائف آمدند و از غفلت تاریخی ملت ها استفاده کردند.

احمدی نژاد ادامه داد: وقتی مسیر تاریخی حرکت ملت های منطقه را مطالعه می کنیم اوایل قرن به مانند آغاز خواب طولانی برای ملت هاست. آنها از این غفلت و نارضایتی و قدرت طلبی استفاده کردند و بر فلسطین و کل منطقه ما حاکم شدند و مقدمات تاسیس یک رژیم جعلی به نام رژیم صهیونیستی را تهیه کردند و به آن شکل حقوقی دادند.

رئیس جمهور همچنین گفت: اما تاسیس این رژیم به تنهایی خواسته های آنان را تامین نمی کرد بنابراین برای این رژیم یک ماهیت و شخصیت تعریف کردند و دیکته کردند که بتوانند مقدمات و شرایط را برای سلطه دراز مدت سلطه گران غربی فراهم کنند. رژیم صهیونیستی به تنهایی محور مقدس و قدسی و محور وحدت برده داران تبدیل شد.

وی گفت: امروز در اروپا و آمریکا حمله کردن، توهین کردن، تهمت زدن به تمام دولتمردان آزاد است اما سئوال از رژیم صهیونیستی گناه نابخشودنی است اگر کسی اعتراض کند با خشن ترین روش ممکن با او برخورد می کنند غربی ها پس از جنگ های داخلی به این نتیجه رسیدند که باید مشکلات را به بیرون منتقل کنند و با هم دنیا رابچاپند و بر تاسیس رژیم صهیونیستی متحد شدند.

وی ادامه داد: امروز دیگر پس از ۶۵ سال جنگ های داخلی پایان یافته و همه توان آنها در حمایت از رژیم صهیونیستی و انتقال ثروت به سرزمین خودشان است.

رئیس جمهور گفت: این رژیم جامع همه صفات ارزشها و اصول دنیای سرمایه داری و بی فرهنگی غرب است. نماد همه وحشی گری های برده داران و استعمارگران است. به راحتی آدم می کشند با اعلام قبلی ترور می کنند و هیچ مانعی ندارند به هر بهانه جنگ و کشتار می کنند و مردم را آواره می کنند همیشه مدعی هستند این روحیه سرمایه داری مادی غرب است.

وی افزود: این رژیم، ماموریت دارد به طور دائم فضای منطقه را فضای تهدید تجاوز، ترور، اختلاف انگیزی و فریب کاری نگه دارد تا فرصت برای نفوذ سرمایه داران غربی ایجاد شود. از عملکرد های دیگر این رژیم جلوگیری از پیشرفت و اقتدار ملت های منطقه است و به محض اینکه ملتی پیشرفت می کند بلافاصله بهانه به خاطر افتادن رژیم صهیونیستی عملیات ها شروع می شود. اگر نتوانستند همه سازوکارهای نظام سلطه را به میدان می آورند تا جلوی پیشرفت ملت ها را بگیرند چون همواره ملتهای منطقه باید وابسته و عقب مانده باقی بمانند.

احمدی نژاد با اشاره به موضوع هسته ای ایران گفت: این مسئله ای است که در مورد موضوع هسته ای ایران هم اتفاق افتاد به دلیل امنیت رژیم صهیونیستی همه قدرت ها مقابل ایران ایستادند.

وی گفت: موضوع این نیست که آنها به دنبال سرپناه دادن به یک عده یهودی بودند. مسئله رژیم صهیونیستی فرصت سازی برای برده داران و استعمارگران برای تداوم سلطه و غارت است همه مقدمات تاسیس این رژیم تنها برای فریبکاری بوده است.

رئیس جمهور با اشاره به موضوع هولوکاست تصریح کرد: هولوکاست یکی از این دروغ های بزرگ است.

وی گفت: ادامه حیات این رژیم در منطقه مقابل منافع، استقلال و کرامت انسانهای همه ملت هاست همه ارزش ها و اصول انسانی حتی قوانین و مقرراتی که خودشان برای تسلط بر دنیا وضع کردند زیر پای صهیونیست ها لگدمال می شود.

وی افزود: صهیونیست ها ابزار سلطه غرب هستند. آنها باز کننده راه برای سرمایه داران بی فرهنگ هستند.

مهر:رئیس جمهور خاطر نشان کرد: شعار از نیل تا فرات شعار تسلط بر همه جهان است روز قدس متعلق به همه بشریت است روز فریاد کردن آزادی همه ملت ها از اسارت برده داران و استعمارگران دیروز و طرفداران دموکراسی و حقوق بشر امروز است. رژیم صهیونیستی محور وحدت همه اراذل و جنایت کاران عالم است.

احمدی نژاد با اشاره به روز قدس، گفت: روز قدس، روز وحدت آزادی خواهان عدالت طلبان و موحدان عالم علیه ظلم و بی دادگری است و سرکوب ستمکاری و با هدف محو و نابودی کامل رژیم صهیونیستی است

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=11093

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر