3

باید زمینه ظهور بابک‌زنجانی‌ها از بین برود

  • کد خبر : 112352
  • ۱۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۴

یکی از امضاکنندگان نامه مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: باید زمینه ظهور و بروز بابک‌زنجانی‌ها را در کشور از بین برود.

حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و از امضاکنندگان نامه نمایندگان به سران قوا درباره مفاسد اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با بیان اینکه منشور مقام معظم رهبری برای مبارزه با مفاسد اقتصادی نباید در جامعه و توسط مسئولان اجرایی و نظارتی کمرنگ شود، گفت: نامه نمایندگان به سران قوا هشداری بود که آنها به مفاسد اقتصادی بیش از گذشته توجه کنند.

وی با بیان اینکه ما نباید اجازه دهیم عده‌ای در کشور با رانت‌خواری و سوء استفاده از جایگاه اجرایی حقوق مردم را پایمال کنند، تصریح کرد: ما به سران قوا اعلام کردیم اگر خلأ قانونی در مبارزه با مفاسد اقتصادی احساس می‌کنند اعلام کنند تا نمایندگان برای برطرف کردن آن اقدام کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دستور رئیس‌جمهور به جهانگیری برای بررسی موضوع مفاسد اقتصادی از تأثیرات نامه نمایندگان به سران قوا است، گفت: ما انتظار داریم آقای رئیس‌جمهور اهتمام بیشتری به مبارزه با مفاسد داشته باشد و البته این موضوع مورد توجه قرار بگیرد که برای با مفاسد نمی‌توان از افراد مسئله‌دار استفاده کرد.

سالک با تأکید بر اینکه مبارزه با مفاسد ارتباطی به جناح و جریان سیاسی ندارد، گفت: دین مبین اسلام بر مبارزه با مفاسد اقتصادی تأکید جدی دارد و ما به عنوان مسلمان که در حکومت اسلامی زندگی می‌کنیم باید به این موضوع حساس باشیم.

وی با بیان اینکه برخی از مبارزه با مفاسد اقتصادی هراسان هستند، افزود: برای جلوگیری از رانت‌خواری و سوء‌استفاده از اموال عمومی همه ما ملزم هستیم که به وظایف خود را عمل کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به بحث بابک زنجانی، گفت: ما از سران قوا خواستیم زمینه‌های ظهور و بروز بابک‌زنجانی‌ها را از بین ببرند؛ سؤال ما این است یک جوان چگونه توانسته چنین سرمایه‌ هنگفتی را جمع کند.

سالک گفت: تردیدی نداریم که در بحث بابک‌زنجانی‌ها، سیستم برای مبارزه با مفاسد درست عمل نکرده است لذا مطالبه جدی ما این است که با امثال بابک‌زنجانی‌ها بدون  هیچ ملاحظه‌ای برخورد شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس در پایان گفت: سران قوا باید مبارزه با مفاسد اقتصادی را در اولویت کاری خود قرار بدهند و نمایندگان مجلس برای مبارزه با مفاسد اقتصادی از هیچ اقدامی دریغ نخواهند کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=112352

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر