4

شورای نظارت بر صداوسیما حق انتخاب مجری را به رسانه ملی داد

  • کد خبر : 117296
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۵

نائب رئیس شورای نظارت بر صداوسیما جزئیات جلسه امروز شورای نظارت بر صداوسیما را تشریح کرد.

سیدرمضان شجاعی‌کیاسری نائب‌رئیس شورای نظارت بر صداوسیما در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به برگزاری جلسه امروز شنبه این شورا، گفت: شورای نظارت حق انتخاب مجری را به صداوسیما داد.

وی با اشاره به جلسه امروز هیأت نظارت بر صدا و سیما گفت: در این جلسه نامه رئیس سازمان صدا و سیما به هیأت نظارت در خصوص انتخاب مجری برنامه‌های تلویزیونی رؤسای قوا مورد بحث و بررسی قرار گرفت و حق انتخاب مجری این برنامه‌ها را بنا به وظیفه رسانه‌ای سازمان صدا و سیما به رسانه ملی داد.

شجاعی افزود: البته اعضای هیأت شایسته دانستند که در انتخاب مجریان برنامه‌های تلویزیونی رؤسای قوا هماهنگی لازم با رؤسای قوای سه‌گانه به عمل آید.

نائب رئیس هیأت نظارت بر صدا و سیما اظهار داشت: اعضای هیأت از تاخیری که در پخش برنامه تلویزیونی رئیس‌جمهور به هر دلیلی ایجاد شد و منتظر ماندن مردم ابراز تاسف کردند و این اتفاق را مناسب ندانستند.

بدنبال درخواست رئیس سازمان صدا و سیما از شورای نظارت مبنی بر اظهار نظر این شورا در مورد انتخاب مجری مصاحبه با روسای قوا، موضوع در جلسه ۳۶۷ شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما به ریاست حجت الاسلام و المسلمین رئیسی (رئیس شورا ) و جواد لاریجانی (نمایندگان قوه قضائیه)، بیژن نوباوه وطن (دبیر شورا ) و سید رمضان شجاعی کیاسری (نایب رئیس شورا ) (نمایندگان قوه مقننه )، حسام‌الدین آشنا و عبدالرضا رحمانی فضلی (نمایندگان قوه مجریه) برگزار شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=117296

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر