4

سوال ۲۲ نماینده مجلس از ظریف درباره سفر هیات های موشکی به ایران

  • کد خبر : 117427
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۹

۲۲ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیرامون عدم حمایت از پیشرفت‌های دفاعی کشور و جلوگیری از سفر هیأت‌های کارشناسی سایر کشورها در جهت توسعه توان موشکی به ایران از وزیر خارجه سؤال کردند.

به گزاش خبرگزاری فارس، ۲۲ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیرامون علت عدم حمایت از پیشرفت‌های دفاعی جمهوری اسلامی ایران و جلوگیری از سفر هیأت‌های کارشناسی کشورهای دیگر در جهت توسعه توان موشکی به ایران از محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه سوال کردند.

در خلاصه سوال آمده است: علت عدم حمایت شما از پیشرفت‌های دفاعی جمهوری اسلامی ایران و جلوگیری از سفر هیأت‌های کارشناسی کشورهای دیگر در جهت توسعه توان موشکی به ایران چیست؟

شرح سوال نمایندگان سوال‌کننده نیز به شرح زیر است:

مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش می‌فرمایند: آمریکایی‌ها در برخی از اظهارات و لفاظی‌هایشان می‌گویند ما دوست ملت ایرانیم دروغ می‌گویند، در خلال کارهایشان می‌شود فهمید ایران را تهدید می‌کنند. آن وقت توقع دارند که جمهوری اسلامی از قدت دفاعی خود بکاهد؛ این خنده‌آور نیست؟ این مسخره نیست؟ در عین اینکه تهدید می‌کنند در عین حال می‌گویند شما قدرت دفاعی‌تان را کم کنید؛ نه، مسئولین گوناگون و بخش‌های مختلف و نیروهای مسلح، به توفیق الهی روز به روز بر قدرت دفاعی خودشان خواهند افزود.

توانمندی دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی، آمریکایی‌ها را عاجز کرده و مسئولان اجرایی کشور نباید نگران تهدید‌های آنها باشند چرا که دولت آمریکا امروز ضعیف‌تر از آن است که ایران را تهدید کند و به لطف خداوند بزرگ و رشادت‌های شهدایی چون شهید تهرانی‌مقدم‌ها و رزمندگان گمنامی که در عرصه علمی-دفاعی در حال فعالیت هستند جمهوری اسلامی توانسته با توان نیروهای مسلح، تهدیدهای نظامی خود را از خود دور نماید و مسئولان استکبار جهانی هم خوب می‌دانند که فقط در کلام جسارت تهدید ایران اسلامی را دارند و در صورت بروز غلطی از سوی آنان، منافع‌شان در جهان مورد هدف قرار خواهد گرفت.

حال چرا باید وزارت امور خارجه با تحریک سفیر آمریکا در سازمان ملل از سفر هیأت کارشناسی کشورهای دیگر به جمهوری اسلامی جهت توسعه توان موشکی جلوگیری نماید؟

جواد کریمی‌قدوسی

اسماعیل کوثری

علیرضا زاکانی

علی علی‌لو

علیرضا سلیمی

عبدالله تمیمی

حبیب آقاجری

حسین طلا

شهروز افخمی

سیدحسین ذوالانوار

روح‌الله حسینیان

بهرام بیرانوند

محمدصالح جوکار

محمد اسماعیلی

محمدحسن آصفری

سیدمرتضی حسینی

محمدرضا آشتیانی

مهدی کوچک‌زاده

سیدمحمود نبویان

عبدالله سامری

سیدشکرخدا موسوی

ابراهیم آقامحمدی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=117427

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر