1

صدور پروانه کسب به اصناف انتقالی بدون محدودیت

  • کد خبر : 118689
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۷

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: به منظور تشویق صنایع نسبت به صدور پروانه کسب به اصناف انتقالی بدون محدودیت اقدام می شود.

سید حامد عاملی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در جلسه کمیسیون نظارت اردبیل با بیان اینکه در جهت شفاف سازی خدمات واحدهای صنفی، قیمت روی کالاها و خدمات باید درج شود، افزود: نظارت اصلی بر مبنای عرضه و تقاضا صورت می‌گیرد و اگر خدمات خوب باشد، مردم از آن استفاده می‌کنند و اگر خدمات ارایه شده توسط واحد صنفی مناسب نباشد آن واحد از دایره رقابت خارج خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در کنار حضور فیزیکی مجموعه‌های نظارتی، مردم نیز با نظارت بر خدمات قابل ارایه واحدهای صنفی و شفافیت آن تصمیم می‌گیرند تا از این خدمات استفاده کنند یا نه و در صورت لزوم حق و حقوق خود را مطالبه کنند.

وی گفت: تصمیم به فعالیت اقتصادی باید کارشناسی و براساس میزان سرمایه گذاری و درآمد حاصل از آن صورت گیرد چراکه فعالیت‌های اقتصادی توجیه دار ادامه دار بوده و در غیر این صورت منجر به تعطیلی خواهد شد.

عاملی با اشاره به ایجاد شهرک برای صنایع آلاینده اظهارکرد: ایجاد این شهرک در کنار شهرک صنعتی شماره ۲ طرح خوبی است و در این ارتباط دستگاه‌های ذی ربط باید شرایطی را فراهم کنند تا صنایع آلاینده و ترافیک از داخل شهر به خارج و شهرک طراحی شده، انتقال یابد.

وی بیان کرد: به منظور تشویق صنایع نسبت به صدور پروانه کسب به اصناف انتقالی بدون محدودیت اقدام می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=118689

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر