2

مطالبه خانواده رسانه اجرای حکم ارتداد برای هتاکان به قانون قصاص است

  • کد خبر : 119034
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۴

رئیس سازمان بسیج رسانه تهران بزرگ با غیرقابل پذیرش دانستن مطلب روزنامه آسمان در توهین به حکم الهی قصاص گفت: کانون‌های فعالان رسانه‌ای کشور ضمن محکوم کردن این اهانت خواستار اجرای حکم ارتداد برای هتاکان به قانون قصاص شدند.

صالح اسکندری صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب تهران در خصوص انتشار مطلب در روزنامه آسمان علیه قانون الهی قصاص گفت: جریان حاشیه‌ای دولت تاکید بر پلورالیسم فرهنگی دارد و متاسفانه این اباحی‌گری منجر به تسامح و تساهل‌های بی‌جا و لیبرالی شده است.

وی با اشاره به اینکه موجی از تقدس‌زدایی در میان رسانه‌های اصلاح‌طلب در حال رشد و نمو است تاکید کرد: جریان رسانه‌ای و فرهنگی دوم‌خرداد در حال بازگشت به قدرت هستند و دیر نیست زمانی که عناصر این جریان دوباره در مطبوعات و جراید به نقد زیارت عاشورا و غیرانسانی بودن آن بپردازند!

این مسئول رسانه‌ای کشور با تاکید بر اینکه خواست مردم ،‌نظام و فعالین عرصه‌ رسانه‌ای کشور ایستادن تمام قد در برابر این جریان ضدارزشی و لیبرال‌منش است تاکید کرد: ما نباید اجازه دهیم که باردیگر اندیشه‌های نهضت آزادی و حلقه کیان در فضای رسانه‌ای کشور آنهم با پول بیت‌المال ترویج شود.

اسکندری با تاکید بر اینکه مطالبه خانواده رسانه اجرای حکم ارتداد برای هتاکان به قانون قصاص است گفت: سناریوی پیچیده‌ای برای اباحی‌گری رسانه‌ای و فرهنگی در کشور آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه کانون‌های فعالان رسانه‌ای در سرتاسر کشور ضمن ابراز انزجاز و اعلام محکومیت این هتاکی و اباحی‌گری رسانه‌ای طی بیانیه‌هایی خواستار اجرای حکم ارتداد برای مسببان این هتاکی شدند خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد صریحا در خصوص این حادثه تلخ اعلام موضع کند.

اسکندری همچنین با اشاره به برخورد قاطع امام راحل با نهضت آزادی در خصوص مساله لایحه قصاص گفت: حکم قصاص نص صریح کلام‌الله مجید است و ما نمی‌توانیم در مقابل هتاکی به آیات قران سکوت کنیم.

رئیس مرکز اقشار رسانه‌ای سازمان بسیج رسانه در پایان از همه فعالان رسانه‌ای خواستار اعلام موضع در برابر این جریان تقدس‌زدا شد و افزود: مطمئنا علما، فضلا و مردم در روزهای آتی پاسخ‌های درخوری به این جریان ضدفرهنگی و ضدارزشی خواهند داد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=119034

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر