3

باند رفت آزادراه تهران به سمت پردیس به علت اجرای عملیات تکمیلی روکش آسفالت مسدود است

  • کد خبر : 1198
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۳

به گزارش ایرنا از مرکز مدیریت راههای کشور، در اطلاعیه این مرکز آمده است: مسیر جایگزین جاده قدیم تهران – پردیس – بومهن تعیین شده است. همچنین براساس آخرین اطلاعات دریافتی از سامانه های هوشمند ترافیک شمار در ۵۰۰ محور مواصلاتی کشور در ۲۴ ساعت گذشته مجموع کل تردد ثبت شده سه میلیون ۵۶۰ هزار […]

به گزارش ایرنا از مرکز مدیریت راههای کشور، در اطلاعیه این مرکز آمده است: مسیر جایگزین جاده قدیم تهران – پردیس – بومهن تعیین شده است.
همچنین براساس آخرین اطلاعات دریافتی از سامانه های هوشمند ترافیک شمار در ۵۰۰ محور مواصلاتی کشور در ۲۴ ساعت گذشته مجموع کل تردد ثبت شده سه میلیون ۵۶۰ هزار و ۸۲۳ وسیله بوده است که نسبت به روز گذشته شش درصد افزایش نشان می دهد.
این اطلاعات نشان می‌دهد میانگین سرعت تردد در شبکه ۸۱ کیلومتر در ساعت بوده که نشانگر روان بودن ترافیک در سطح شبکه راههای کشور است ضمن اینکه سهم وسایل نقلیه سنگین از مجموع ترددها در شبانه روز گذشته ۱۹ درصد است.
همچنین ساعت اوج تردد طی ۲۴ ساعت گذشته بین ساعت ۱۸ تا ۱۹ به میزان ۲۲۴ هزار و ۳۶۵ وسیله می باشد که هموطنان با آگاهی از این موضوع می تواننند ساعت مناسبتری را برای سفر خود انتخاب کنند.
ساعت کمترین تردد نیز در مدت زمان یاد شده و در طول روز بین ساعت شش تا هفت به میزان ۱۳۵ هزار و ۹۵۳ وسیله است.
همچنین محورهای دارای بیشترن تردد وسایل نقلیه طی ۲۴ ساعت گذشته آزاد راه کرج – تهران به میزان ۸۳ هزار و ۷۲۱ وسیله (با ۲۱ ساعت کارکرد)، آزاد راه تهران – کرج به میزان ۷۴ هزار و ۴۱۱ وسیله (با ۲۱ ساعت کارکرد)، آزاد راه کرج – قزوین به میزان ۵۹ هزار و ۵۲۸ وسیله، آزاد راه قزوین – کرج به میزان ۴۴ هزار و ۸۱۶ وسیله، بزرگراه شیراز – مرودشت به میزان ۳۰ هزار و ۲۴۰ وسیله، بزرگراه مرودشت – شیراز به میزان ۲۹ هزار و ۴۹۵ وسیله، محور چناران – مشهد به میزان ۲۶ هزارو ۲۴۶ وسیله، محور مشهد – چناران به میزان ۲۴ هزار و ۹۹۷ وسیله، محور آستانه لاهیجان به میزان ۲۴ هزار و ۴۲۷ وسیله و آزاد راه تهران – قم به میزان ۲۲ هزارن ۲۷۱ وسیله است.
در این اطلاعیه همچنین آمده است: هموطنان می‌توانند برای آگاهی بیشتر با مراجعه به وب سایت این مرکز به آدرس www.iran141.ir و همچنین تماس با شماره تلفن های ۸۸۹۲۶۶۶۸ و ۸۴۴۹۸۶۶۶ و شماره پیامک ۱۰۰۰۱۴۱ از آخرین وضعیت راههای کشور مطلع شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1198

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر