2

افتتاح سامانه مجازی مدارس قرآن کریم توسط وزیر آموزش و پرورش

  • کد خبر : 11981
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۰ - ۶:۳۷

سامانه مجازی مدارس قرآن کریم توسط وزیر آموزش و پرورش در محل نمازخانه این وزارتخانه به بهره‌برداری رسید. این سامانه به منظور بهره‌مندی دانش‌آموزان سراسر جهان از مباحث قرآنی در فضای مجازی تشکیل شده است و وزیر آموزش و پرورش به صورت افتخاری اولین عضو این سامانه شد. بر اساس این گزارش، این سامانه به […]

سامانه مجازی مدارس قرآن کریم توسط وزیر آموزش و پرورش در محل نمازخانه این وزارتخانه به بهره‌برداری رسید.
این سامانه به منظور بهره‌مندی دانش‌آموزان سراسر جهان از مباحث قرآنی در فضای مجازی تشکیل شده است و وزیر آموزش و پرورش به صورت افتخاری اولین عضو این سامانه شد.

بر اساس این گزارش، این سامانه به صورت نمادین، تصاویر زنده‌ای از حرم مطهر حضرت ابوالفضل(علیه السلام) را به نمایش گذاشت.

حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش در جمع کارکنان حوزه ستادی وزارت متبوع خود با بیان اینکه دستیابی به تقوای الهی از دستاوردهای ماه مبارک رمضان است، افزود: رمضان ماه رحمت خداوند است چرا که خداوند برای بندگان خود بد نمی‌خواهد و دچار شدن بندگان به عذاب از اعمال اشتباه آنان ناشی می‌شود.

وی ماه رمضان را فرصتی برای بازگشت بنده به سوی خدا دانست و اظهار کرد: ماه رمضان مانند جاده‌ای است که نام آن صراط مستقیم است و بندگان با انجام فرایضی مانند نماز، ‌روزه و کمک به دیگران می‌توانند این مسیر مستقیم رسیدن به خدا را کوتاه‌تر و سریع‌تر‌ طی کنند.

وزیر آموزش و پرورش از گستره رحمت الهی بر تمام هستی یاد و تصریح کرد: پیامبر و خاندان مطهر ایشان در حکم کشتی نجات بشر هستند.

حاجی بابایی با اشاره به مسئولیت افراد تاکید کرد: هر قدر مسئولیت افراد بالاتر باشد، نیاز او به تربیت و آموزه‌های دینی بیشتر است.

وی انسان‌هایی را که با شادی دیگران شاد و با ناراحتی دیگران غصه‌دار می‌شوند را بهترین انسان‌ها خواند و اظهار کرد: یکی از صفات خداوند این است که برای بندگان خود همواره خیر و برکت می‌خواهد.

وزیر آموزش و پرورش تنها راه رسیدن به خداوند را تمسک به پیامبر(ص) و اهل‌بیت ایشان دانست و اضافه کرد: خاندان پیامبر (علیهم‌السلام) و قرآن از یکدیگر جدایی ناپذیرند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=11981

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر