3

بنده شماره تلفنی از خانواده آقای حجازی نداشتم تا به آنها تسلیت بگویم.

  • کد خبر : 12222
  • ۱۲ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۵

سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: بنده شماره تلفنی از خانواده آقای حجازی نداشتم تا به آنها تسلیت بگویم. امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پیرامون صحبت های اخیر همسر مرحوم ناصر حجازی به خبرنگار ورزشی برنا گفت: بنده بار دیگر درگذشت آقای حجازی را به همسر ایشان تسلیت می گویم و درباره این بحث […]

سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: بنده شماره تلفنی از خانواده آقای حجازی نداشتم تا به آنها تسلیت بگویم.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پیرامون صحبت های اخیر همسر مرحوم ناصر حجازی به خبرنگار ورزشی برنا گفت: بنده بار دیگر درگذشت آقای حجازی را به همسر ایشان تسلیت می گویم و درباره این بحث که در مراسم آن مرحوم شرکت نکردم باید یادآور شوم که تیم سپاهان در همان مقطع درگیر مسابقات آسیایی بود و فشردگی تمرینات و بازیها باعث شد نتوانم به تهران بیایم، ضمن اینکه در آخرین ملاقات مان در بیمارستان با آقای حجازی قرار گذاشته بودیم بعد از بازی های سپاهان بنده به منزل ایشان بروم اما متاسفانه آن اتفاق افتاد و …

قلعه نویی افزود: حق با ایشان است اما بنده شماره تلفنی از همسر آقای حجازی نداشتم تا تسلیت بگویم و در همان مقطع در رسانه ها تسلیت گفتم.

سرمربی تراکتورسازی درباره آخرین وضعیت تراکتورسازی نیز گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و هماهنگی تیم نسبت به گذشته بیشتر شده است و امیدوارم بازی خوبی را مقابل استقلال انجام دهیم.

وی درباره بازی استقلال و تراکتورسازی اظهارنظر نکرد و گفت: هنوز زود است درباره آن مسابقه حرف بزنم.

قلعه نویی از مصدومیت علی علیزاده خبر داد و گفت: فقط یک مصدوم داریم که آن هم علیزاده است. این بازیکن از ناحیه رباط پا دچار کشیدگی شده که رسیدن یا نرسیدن او به بازی با استقلال هنوز مشخص نیست.

سرمربی تراکتورسازی درباره بازی تیم ملی هم اظهار نظر نکرد و گفت: این برد را به مردم ایران تبریک می گویم اما درباره تیم ملی حرفی نمی زنم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=12222

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر