2

فرماندار جدید شهرستان پردیس معرفی شد

  • کد خبر : 122389
  • ۰۳ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰

به دنبال استعفای مهدی مهاجر از سرپرستی فرمانداری شهرستان پردیس، مرتضی حیدری با حکم استاندار تهران این مسئولیت را بر عهده گرفت.

 

مرتضی حیدری که کارش را با بسیج آغاز کرده و از سال ۱۳۵۹ از بدو تشکیل بسیج مستضعفان، فعالیت‌های خود را در آن کلید زده و در جنگ تحمیلی نیز حضوری مستمر داشته است اینک سکاندار فرمانداری شهرستان پردیس است.

وی در پایان جنگ تحمیلی در ستاد آزادگان و ایثارگران مشغول به فعالیت شد و بعد از آن به سمت مشاور اجتماعی استاندار کردستان، مشاور اجرایی و رئیس دفتر استاندار کردستان، فرماندار شهرستان سقز، دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت و معاون سخنگوی دولت دست یافت.

به گزارش فارس، فرماندار جدید شهرستان پردیس در پایان کارش تا پذیرش مسئولیت جدید نیز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیر هماهنگی امور استان‌ها، مدیر تئاتر، مدیر بازرگانی و مشاور اقتصادی بوده است.

گفتنی است، مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان پردیس نیز بدون حضور مهدی مهاجر، سرپرست پیشین فرمانداری پردیس که در مسافرت به سر می‌برد، برگزار شد.

مراسم معارفه سرپرست کنونی فرمانداری شهرستان پردیس در ایام تعطیلات نوروزی انجام شد.

درخواست استعفای مهدی مهاجر به علت مشکلات جسمی ناشی از عوارض شیمیایی دوران جنگ پذیرفته شد و با اصرار و تقاضای وی برای حضور در استانداری تهران از سوی استاندار تهران، حیدری به عنوان فرماندار جدید پردیس معارفه شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=122389

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر