3

گواردیولا مسئول باخت بایرن را معرفی کرد

  • کد خبر : 126738
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۹:۱۴

سرمربی سرخپوشان مونیخ پس از حذف شاکردانش از گردونه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا گفت: مسئول شکست مقابل رئال‌مادرید من هستم و مرتکب اشتباه شدم.

پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ در پی شکست ۴ بر صفر شاگردانش مقابل رئال مادرید در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا که منجر به شکست ۵ بر صفر این تیم در مجموع دو بازی و وداعش با لیگ قهرمانان شد، گفت: البته که از شکست در این دیدار ناراحت و ناامید شدیم. ما این بازی را باختیم و با اختلاف زیادی نتیجه را واگذار کردیم. کاری که ما مقابل آرسنال و منچستریونایتد انجام دادیم در این بازی جواب نداد.

وی افزود: ما در بازی رفت در مادرید توپ و میدان را بیشتر از این دیدار در اختیار داشتیم و موقعیت‌های بیشتری روی دروازه رئال خلق کردیم. به خاطر همین موارد بود که بازی نیمه نهایی را واگذار کردیم. در بازی باید توپ را در کنترل خود داشته باشید در غیر این صورت برنامه‌های شما عملی نمی‌شوند. ما حتی زمانی که توپ را در اختیار داشتیم بد بازی کردیم. مسئول این شکست من هستم و مرتکب اشتباه شدم. ما در بازی رفت کمی بهتر بودیم ولی به هر حال به رئال مادرید بابت این پیروزی تبریک می‌گویم.

سرمربی ۴۲ ساله باواریایی‌ها تصریح کرد: به هر حال باید از حالا به کار خود ادامه بدهیم. اگر خوب بازی نکنید و روی غافلگیری‌ها بد دفاع کنید نتیجه چیزی می‌شود که امروز رقم خورد و جزای آن را هم می‌دهید. ما در بالاترین سطح فوتبال اروپا هستیم و ارتکاب چنین اشتباهاتی مجازاتی را هم در پی دارد.

گواردیولا در پایان خاطرنشان کرد: بایرن تیم بزرگی است. سعی خواهم کرد تا بار دیگر بازیکنانم را به روزهای اوج‌شان بازگردانم. این تجربه‌ای تازه‌ بود که به تیم اضافه شد. برای آنالیز کلی هم کمی زود است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=126738

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر