3

متین در ورامین ماندگار شد

  • کد خبر : 129254
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷

پس از کش و قوسهای فراوان و جلسه میان مسئولان باشگاه متین با مدیران ورامین، متین در این شهرستان ماندنی شد.

صبح امروز نشست مسئولان باشگاه متین و مدیران ورامین با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد.

ماجرا از آنجا آغاز شد که علیرضا فداکار مدیرعامل باشگاه متین ورامین در یک نشست خبری به انتقاد از مسئولان شهرستان ورامین پرداخت و از عدم همکاری برخی مدیران شهرستان ورامین با این باشگاه ابراز گلایه کرد.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به تزریق میلیاردها تومان توسط متین به ورزش ورامین اظهار داشت: تیم متین ورامین برای ایجاد شور و نشاط ورزشی در این شهرستان بسیار تلاش و در طول دو سال بیش از ۱۳ میلیارد به ورزش این منطقه تزریق کرد اما نتیجه این همه تلاش چه شد، باید مسئولان ورامین بتوانند سرمایه گذاران را حفظ کنند.

فداکار تأکید کرده بود: مالک متین نباید پاسخگوی احساسات جوانان ورامین باشد بلکه این مدیران و مسئولان ورامین هستند که نتوانستند وی را حفظ کنند،  مسئولان شهرستان با تیم متین همکاری لازم را نکردند و ما حتی برای تمرین و برگزاری مسابقه و تبلیغات محیطی هزینه می پرداختیم.

این سخنان بازتاب های متفاوتی در شهر ورامین داشت و موجب ناراحتی و نگرانی جوانان و نوجوانان و علاقمندان به این ورزش مفرح در منطقه شد، بسیاری از جوانان دیار ۱۵ خرداد انتقال متین ورامین را شایعه می دانستند و برخی نیز به دنبال مقصر انتقال این تیم می گشتند.

اما در این میان صریح ترین مواضع را حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین و سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی اتخاذ کردند و در گفتگو با خبرنگار مهر این انتقال را به ضرر ورزش شهرستان و بازی کردن با احساسات نسل جوان دانستند.

حجت الاسلام سید محسن محمودی در گفتگو با مهر با انتقاد شدید از انتقال متین ورامین اظهار داشت: خبر انتقال تیم متین ورامین به اطلاع برخی از مسئولان رسید و تا پیش از آن کسی تصور نمی کرد که این تیم قصد خارج شدن از ورامین را داشته باشد.

امام جمعه موقت ورامین افزود: انتقال متین ورامین بر خلاف اخلاق ورزشی است زیرا این مسأله بازی کردن با احساسات جوانان دیار ۱۵ خرداد خواهد بود و حقیقتا مقصرین این اتفاق باید پاسخگوی عملکرد خود باشند، اخلاق ورزشی حکم می کرد که مسئولان باشگاه متین ورامین با در نظر گرفتن شرایط ، دغدغه های خود را با مدیران و مسئولان شهرستان در میان می گذاشتند و از طرف دیگر نیز مسئولان تلاش می کردند تا دغدغه های این تیم رفع شود.

وی ادامه داد: با حضور متین در سطح اول والیبال کشور، بسیاری از جوانان و نوجوانان ورامینی به این ورزش مفرح علاقمند شده و با حضور در سالن های ورزشی به والیبال روی آوردند که این امر نشان دهنده علاقه مردم این دیار به این ورزش گروهی دارد.

اما در این میان سید حسین نقوی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با انتقاد شدید از عملکرد فدراسیون و تلاش مسئولان برای موفقیت باشگاه متین اعلام کرد: نماینده مجلس ظرفیت اجرایی و امکانات اقتصادی ندارد و فقط می تواند حمایت معنوی از تیم داشته باشد، فدراسیون نمی خواست متین ورامین شکل گرفته و قهرمان شود زیرا بنده کنار مسئولان فدراسیون نشستم و دیدم که آنان از امتیاز گرفتن متین ورامین ناراحت می شوند و این مسأله را درک کردم، اگرچه رییس فدراسیون اعلام می کند که برای بنده تیم ها تفاوتی ندارد.

نماینده مردم ورامین در مجلس ادامه داد: درباره این مساله با کسی صحبت نکرده و در حال بررسی موضوع هستم تا ببینم چه کاری می توان انجام داد، باید مسئولان اجرایی شهرستان جلسه ای را با مالک باشگاه ترتیب داده و اعلام کنند که این کمک ها را می توانند انجام دهند و مالک باشگاه نیز انتظارات خود را بیان کند.

در این نشست مسئولان متین دغدغه های خود را با مسئولان شهرستان مطرح کردند و مسئولان نیز جایگاه و پتانسیل ورزش ورامین را مورد اشاره قرار دادند و پس از بررسی های لازم مقرر شد تا متین ورامین فصل آینده نیز با نام ورامین در مسابقات شرکت کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=129254

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر