3

۴۰ درصد بارداری ها در آمریکا نامشروع است + سند و تصویر

  • کد خبر : 8263
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۳

قوانین اسلام مشکلات اجتماعی را کاهش داده/ ۴۰ درصد بارداری ها در آمریکا نامشروع است + سند مجله تایم: «قوانین اسلامی باعث شده است که بسیاری از مشکلات حاد اجتماعی که کشورهای غربی با آن دست و پنجه نرم می کنند در منطقه خاورمیانه وجود نداشته باشد». به گزارش جام نیوز، مجله تایم آمریکا در […]

قوانین اسلام مشکلات اجتماعی را کاهش داده/ ۴۰ درصد بارداری ها در آمریکا نامشروع است + سند

مجله تایم: «قوانین اسلامی باعث شده است که بسیاری از مشکلات حاد اجتماعی که کشورهای غربی با آن دست و پنجه نرم می کنند در منطقه خاورمیانه وجود نداشته باشد».

به گزارش جام نیوز، مجله تایم آمریکا در گزارش ۵ آگوست (۱۴ مرداد) خود به افزایش ناهنجاری های اجتماعی در آمریکا پرداخت.
تایم ضمن آمار تکان دهنده ای نوشت: «آمارهای جدید نشان می دهد که ۴۰ درصد از حاملگی ها در آمریکا، از طریق نامشروع و خارج از رابطه زناشویی بوده است».
این مجله به مقایسه شرایط کشورهای اسلامی با غرب پرداخته و می نویسد: «قوانین اسلامی باعث شده است که بسیاری از مشکلات حاد اجتماعی که کشورهای غربی با آن دست و پنجه نرم می کنند در منطقه خاورمیانه وجود نداشته باشد».
در ادامه این گزارش با بیان اینکه «در کشورهای اسلامی، کودکان کمتری در یتیم خانه ها نگهداری می شوند» آمده است: «آمار کودکان نامشروع، مادران تنها و بی همسر و سقط جنین در کشورهای اسلامی به مراتب کمتر از کشورهای غربی بوده است».
گفتنی است، جریان های ضد خانواده در غرب از قرن ۱۹ شروع شده است و مارکس و انگلس از مهمترین چهره های این جریان هستند و اوج این جریان ها در قرن ۲۰ بوده که معتقد بودند فرد در ملک دولت و نه خانواده است. خانواده در مقابل دولت قرار می گیرد؛ بنابراین باید خانواده نباشد و همه تحت پوشش دولت قرار بگیرند.
زن در غرب امروز، به جای اینکه الگویی برای فرزندان خود باشد و با حضور در خانواده به این کانون گرمی و آرامش بخشد، به
مانکن تبلیغاتی سرمایه داران غربی تبدیل شده است و هر روز نیاز جدیدی را به وسیله مد، برای بشر تبلیغ می کند.
نظریات روشن فکران مادی غرب در مورد خانواده و جامعه، امروزه به یکی از بزرگترین معضلات آمریکا و اروپا تبدیل شده که متلاشی شدن بنیان خانواده و پیامدهای ناشی از آن، مهمترین این مشکلات می باشد.
در ادامه به گوشه ای از آمار و ارقام منتشر شده در این باره توجه فرمایید:
۱- در انگلستان در هر سال، ۵۰۰٫۰۰۰کودک نامشروع به دنیا می آید.
۲- طبق گزارشی که از طرف اداره تحقیقات اجتماعی آمریکا انتشار یافته، تعداد نوزادان غیرقانونی نسبت به ده سال قبل۴۷ درصد افزایش یافته است.
۳- امروز در جهان ۹۰٫۰۰۰٫۰۰۰ جوان زیر ۲۰ سال از خانواده ها طرد شده و بدون خانه و کاشانه، حیران وسرگردان در خیابان ها زنندگی می کنند.
۴- سالانه ۲۷٫۰۰۰ کودک نامشروع در سوئد ۷ میلیونی تحویل جامعه داده می شود.۷۰ درصد دختران قبل از ازدواج به طور نا مشروع در این کشور باردار می شوند.
۵- تحقیقات کالج سلطنتی مسائل مربوط به امور زایمان انگلیس نشان می دهدکه در طی ۲۰ سال گذشته، میزان سقط جنین توسط دختران نوجوان ۱۳ تا ۱۹ ساله در انگلیس چهار برابر افزایش یافته است. روزنامه تایمز می نویسد: «بر اساس تحقیقات در سال گذشته، در انگلستان و ویلز ۱۷۳٫۹۰۰ مورد سقط جنین به طور قانونی صورت گرفته است، که تقریباً ۱٫۳ این رقم متعلق به دختران نوجوان زیر ۲۰ سال بوده است».
این روزنامه افزود که در سال ۱۹۶۹ تعداد زنان ۱۵ تا ۱۹ ساله که سقط جنین کرده اند از ۱۱٫۲۰۰ نفر تجاوز نمی کرد، این رقم تا سال ۱۹۸۸ به ۳۷٫۰۰۰ نفر افزایش یافت.
۶- میزان کورتاژهای یک ساله‏ ایالات متحده آمریکا بالغ بر ۱٫۰۰۰٫۰۰۰فقره است، ۵۰ درصد آن مربوط به دختران شوهر نکرده می باشد.
بر طبق محاسبه فوق در عرض ۱۰ سال ۱۹۶۰-۱۹۷۰ ده میلیون کودک زنده به وسیله کورتاژ کشته شده اند.
۷- در مدارس آمریکا سالانه ۵۰۰٫۰۰ کورتاژ انجام می گیرد.
۸- آمار نشان می دهد سالانه تنها در لندن ۵۰٫۰۰۰ کورتاژ جنایی انجام می گیرد که ۵۰ درصد آن مربوط به دوشیزگان و ۴۰ درصد آن مربوط به داشتن روابط آزاد و نامشروع است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=8263

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر