2

دستگیری دو هزار زن خیابانی که اقدام به ارتباط‌گیری با مردان هوسران می‌کرده‌اند+ تصاویر

  • کد خبر : 9689
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۳

در پی دستگیری بالغ بر دو هزار زن خیابانی و بررسی وضعیت آنها، مشخص گردیده ۶۰۰ نفر از آنها روسپی‌گری را به عنوان شغل خود انتخاب کرده‌اند و ۱۴۰۰ نفرشان از طریق شبکه‌های مجازی به این دام افتاده و اقدام به ارتباط‌گیری با مردان هوسران می‌کرده‌اند. افق – مهر:این درحالی است که بر اساس آمارهای […]

در پی دستگیری بالغ بر دو هزار زن خیابانی و بررسی وضعیت آنها، مشخص گردیده ۶۰۰ نفر از آنها روسپی‌گری را به عنوان شغل خود انتخاب کرده‌اند و ۱۴۰۰ نفرشان از طریق شبکه‌های مجازی به این دام افتاده و اقدام به ارتباط‌گیری با مردان هوسران می‌کرده‌اند.

افق – مهر:این درحالی است که بر اساس آمارهای موجود، هم‌اکنون بالغ بر ۵/۱ میلیون نفر زن بیوه و مطلقه در کشور وجود دارد و روزانه نیز ۱۶۰ نفر به این آمار اضافه می‌شود. از سوی دیگر حدود ۵/۴ میلیون نفر دختر نیز وجود دارند که هنوز ازدواج نکرده‌اند. نکته درخورد توجه اینکه بین سن بلوغ و ازدواج در کشور به شدت بالا رفته است، به طوری که بین سن بلوغ با ازدواج دختران ۱۸ سال و پسران ۱۵ سال فاصله افتاده است.
خبر دیگری در این زمینه حاکی است قبل از اجرای طرح جدید نیروی نتظامی تحت عنوان «امنیت اخلاقی» برای برخورد با پدیده بحجابی و بدپوششی در کشور، طی یک دوره یکماهه تعدادی از زنان و دختران بدحجاب دستگیر شدند که وضعیت آنها در ابعاد مختلف بدین شرح است: ۱- از نظر گروه سنی بالغ بر ۷۸/۹ درصد از یادشدگان زیر ۱۵ سال. ۹/۴۶ درصد آنها بین ۱۶ تا ۲۰ سال، ۵/۳۱ درصدشان بین ۲۱ تا ۲۵ سال و ۸/۱۳ درصدشان ۲۶ تا ۳۰ سال سن داشته‌اند.
۲- به لحاظ وضعیت تاهل بالغ بر ۶/۸۴ درصد از یادشدگان مجرد، ۱/۱۳ درصد از آنها متاهل و ۳/۲ درصدشان مطلقه بوده‌اند.
۳- از نظر میزان تحصیلات بالغ بر ۹/۴۶ درصد از یادشدگان دارات تحصیلات متوسطه و دیپلم،‌ ۷/۲۷ درصد آنها فوق دیپلم و لیسانس و ۴/۲۵ درصدشان بالاتر از لیسانس بوده‌اند.
۴- بله لحاظ داشتن شغل بالغ بر ۴/۲۵ درصد از یادشدگان محصل، ۳/۱۹ درصد از آنها دانشجو، ۴/۱۵ درصدشان دارات شغل آزاد، ۵ درصد کارمند بخش خصوصی، ۵/۱۱ درصدشان خانه‌دار و ۱۷ درصدکارگر یا بیکار بوده‌اند.
۵- از نظر نحوه زندگی بالغ بر ۵/۳۸ درصد از یادشدگان با والدینشان و ۷/۱۷ درصد از آنها با یکی از والدینشان زندگی می‌کنند و ۸۸/۴۴ درصدشان از پاسخ‌گویی به این سوال خودداری کرده‌اند.
۶- به لحاظ سابقه دستگیری بالغ بر ۵/۸۷ درصد از یادشدگان سابقه دستگیری نداشته اند، ۵/۷ درصد از آنها برای بار دوم دستگیر شده‌اند و ۵/۵ درصدشان از پاسخ‌گویی به این سوال خودداری کرده‌اند.

SiteRooz.com
SiteRooz.com
SiteRooz.com
SiteRooz.com
SiteRooz.com
SiteRooz.com
SiteRooz.com
SiteRooz.com
SiteRooz.com
SiteRooz.com
SiteRooz.com
SiteRooz.com
SiteRooz.com
SiteRooz.com
SiteRooz.com
SiteRooz.com
SiteRooz.com
SiteRooz.com
SiteRooz.com


لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9689

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. اگر مادرهای جامعه برای بچه هاشون وقت میگذاشتند به اونا محبت میکردند و راه زندگی سالم را به اونا یاد میدادند الان نه این زنها گرفتار بودند و نه جامعه با این معضل روبرو بود. بدون شک همه اینها از داشتن مادر خوب محروم بوده اند

  2. توکل به خدا چه شد این مملکت ماه از بیکاری انسانی اگر شغل داشت باشد هیچ وقت این کار را انجام نمیدهد لطفا نوشته بنده را چاپ کنید مرس: ن- د

  3. خواسته یاناخواسته این مشکلات وجو دارنددرجامعه بایدسعی کنیم این مشکلات روحل کنیم به نظرم اینهابانوعی کمبود وخودکم بینی روبه روهستند

  4. فعلا خانواده ها بیش از اینکه بشینن پای ماهواره وقت دیگه ای ندارن

  5. حتما فقط همین یه علتم داشته طالب عزیز!

  6. اگر راه قانونی و شرعی براشون مهیا بود مملکت به این فساد گرفتار نمیشد

  7. حتما باز میخایم این بدبختا رو متهم کنیم ؟ اینا فقط یه تیکه از پازل ۱۰۰۰ تیکه ای داغون این شهرن ….. خیلی تلخه که ببینیم خیلی از این اتفاقا همین نزدیکی خودمون حتی تو خانواده های با آبرو میوفته مادر پدرا کی میخاین بفهمین کمبود محبت به دختر حتی از دوران نوزادی وو کمبود نوازش و دست محبت داشتن رو سر یه دختر بیچارش میکنه چرا وقتی به سن بلوغ میرسن دیگه خجالت میکشیم بهش محبتمونو نشون بدیم ؟ چرا ؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر