2

داستان روابط جنسی مجریان و مدیران در بی بی سی فارسی و صدای آمریکا

  • کد خبر : 18416
  • ۰۴ آبان ۱۳۹۰ - ۸:۴۵

رسانه های اپوزیسیون خارج کشور از بلبشوی اخلاقی کامل در BBC و VOA خبر می دهند. پایگاه اینترنتی «کدوم دات کام» در این باره نوشت: در ماه های اخیر علاوه بر حملات رایج مقامات ایران علیه بخش های فارسی بی بی سی و صدای آمریکا، اخباری نیز درباره پشت پرده این رسانه ها منتشر شده […]

رسانه های اپوزیسیون خارج کشور از بلبشوی اخلاقی کامل در BBC و VOA خبر می دهند.
پایگاه اینترنتی «کدوم دات کام» در این باره نوشت: در ماه های اخیر علاوه بر حملات رایج مقامات ایران علیه بخش های فارسی بی بی سی و صدای آمریکا، اخباری نیز درباره پشت پرده این رسانه ها منتشر شده است. برای مثال اخیراً خبر اخراج کوروش صحتی، احمد باطبی، جمشید چالنگی و رودی بختیار از بخش فارسی صدای آمریکا و در عوض استخدام آرش سبحانی(از گروه کیوسک) مطرح شده است. داستان های روابط جنسی مجریان و مدیران در بی بی سی فارسی و در صدای آمریکا نیز ماه هاست که در وبلاگ ها مطرح شده اند. برای مثال شایعه ای در مورد یکی از مجریان زن بی بی سی فارسی مطرح شده است یکی از جنجالی ترین خبرهای سال پیش نیز شکایت الهام[س] خبرنگار سابق بخش فارسی صدای آمریکا بود که همکار خود را متهم کرد که می خواسته به زور با او رابطه جنسی داشته باشد و وقتی او از آن همکار به مدیریت شکایت کرده وی(خانم س) اخراج شده است. وکیل وی آقای «کلیمن» در رابطه با آزار جنسی خانم[س] تقاضای ۱۵۰ میلیون دلار غرامت کرده است.
این سایت می افزاید: اخباری نیز درباره جدایی سامان اربابی مجری برنامه پارازیت از همسرش ملودی صفوی در پی رابطه اربابی با خانمی به نام یوسچا(آزاده) از آلمان و شراکت تجاری منتشر شده است. خبر یا شایعه دیگری نیز درباره جدایی آرش سبحانی (موسس گروه کیوسک) از نامزد سابق خود لونا شاد(مجری سابق برنامه شباهنگ صدای آمریکا) در پی روابط جدید آرش سبحانی با… منتشر شده است. از سوی دیگر منتقدین بی بی سی و صدای آمریکا، تغییرهای مکرر در مدیریت، خط مشی، و اعضای این رسانه ها، و همچنین عدم پاسخگویی این رسانه ها به اخبار مذکور را نشانه ضعف مدیریتی آنها می دانند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=18416

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر