2

ثبت نام نامزدهای انتخاباتی مجلس نهم از سوم دی ماه سال جاری

  • کد خبر : 22429
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۱

علاوه بر ستاد مرکزی انتخابات که در وزارت کشور برپا است ۳۱ ستاد انتخاباتی نیز در سراسر کشور تشکیل شده است.

وزیر کشور با بیان اینکه ثبت نام از کاندیداهای انتخاباتی مجلس نهم از سوم دی ماه سال جاری به صورت رسمی آغاز می شود، گفت: ۲۰۸ حوزه اصلی و ۱۰۰۰ حوزه فرعی برای انتخابات در سراسر کشور فعال می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی محمدنجار امروز یکشنبه در حاشیه بازدید از مانور انتخاباتی در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ظرف دیروز و امروز دست اندرکاران ستاد انتخابات کشور در همه استان ها مانور سراسری انجام انتخابات را برگزار کردند تا بدین وسیله اگر کمبود و نقصی در اجرای برگزاری انتخابات مجلس نهم وجود داشت مشخص شود.

وی با بیان اینکه ما با انجام این مانور انتخاباتی آمادگی دست اندرکاران ستاد انتخاباتی کشور برای برگزاری هرچه باشکوهتر انتخابات مجلس را می سنجیم، گفت: همچنین دراین مانور انتخاباتی نرم افزارها و سخت افزارهای برگزاری انتخابات را نیز مورد آزمایش قرار می دهیم.

وزیر کشور با اعلام اینکه تاکنون ۴۴۹۴ نفر به صورت فرضی به مراکز ثبت نام در سراسر کشور مراجعه کردند و بدین وسیله نام خود را برای شرکت در انتخابات ثبت کرده اند، گفت: مدارک ارسالی این افراد اعلام وصول و به آنها اعلام شد.

وی ادامه داد: علاوه بر ستاد مرکزی انتخابات که در وزارت کشور برپا است ۳۱ ستاد انتخاباتی نیز در سراسر کشور تشکیل شده است.

نجار با اعلام اینکه نام نویسی کاندیداهای انتخابات مجلس نهم به صورت رسمی از سوم دی ماه سال جاری آغاز می شود، گفت: ۲۰۸ حوزه اصلی و ۱۰۰۰ حوزه فرعی برای برگزاری انتخابات به فعالیت می پردازند.

وی تصریح کرد: بنا داریم همه ۲۵ فرایند انتخاباتی را در ۱۰ درصد از حوزه ها و شعب انتخاباتی به صورت رایانه ای برگزار کنیم.

وی افزود: مرحله بعدی آموزش و تربیت مربیان برای برگزاری انتخابات است که هم اکنون با اعزام تیم هایی از وزارت کشور به همه استان ها این کار آغاز شده است.

وزیر کشور در ادامه با اشاره به اینکه ما در حدود ۳۰ سال تجربه برگزاری انتخابات در کشور را داریم، ابراز امیدواری کرد که با استفاده از تجارب سال های گذشته و همچنین به کارگیری شیوه های نوین برگزاری انتخابات بتوانیم، انتخاباتی باشکوه با سرعت بالا و دقت زیاد برگزار کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=22429

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر