3

ایران در شوک عکس مبتذل گلشیفته + تصویر

  • کد خبر : 25579
  • ۲۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۳

این عکس توسط “ژان بابتیست موندینو” برای آکادمی “سزار و چومت” گرفته شده است

گلشیفته فراهانی در مصاحبه با یک مجله مشهور فرانسوی، نفرت خود را از حجاب بیان کرده و امروز دست گلی دیگر به آب داد تا بگوید سرنوشت آزادی (لیبرالیسم) و سکولاریسم (جدایی دین از سیاست) چیزی جز نابودی ارزش ها نیست.

بولتن – سایت اینترنتی مادام فیگارو  madame.lefigaro عکس  وی را کار کرده  و در کامنت زیر آن آورده: حجاب در فرش قرمز هالیوود جایی ندارد و … عکس توسط “ژان بابتیست موندینو” برای آکادمی “سزار و چومت” گرفته شده است.

حدود هفت سال پیش دکتر حسن عباسی استاد دانشگاه ویکی از نخبگان اصول گرا، در حالی که گلشیفته فراهانی به ظاهر دختری سر به زیر و مظلوم بود، نسبت به آینده تعدادی از هنرمندان ایران اعلام خطر کرد و با هشدار نسبت به آینده گلشیفته،  مردم را از تبعات و سر خوردن در باتلاق مُدل سکولار دنیای هنر آگاه کرد و نسبت به گسترش سوکولاریسم و بی توجهی به اخلاق گرایی در فضای هنر و موسیقی و سینما هشدار داد.

 

گسترش بی اخلاقی چیزی است که  بخشی از لیبرال ها هدف اول خود می دانند و تصور می کنند که با ظاهر سازی و بی اخلاقی می توانند خود را از آداب و رسوم و توصیه های مذهبی و دینی جداسازند.

در حالی که تاریخ تمدن بشری نشان داده که انسان بدون اخلاق و قانون و احترام به حقوق اجتماعی دیگران نمی تواند صلح و آرامش و سعادت را برای خود به همراه داشته باشد و بی اخلاقی و برهنگی، نماد انسان خوشبخت و سعادتمند امروز نیست و این موضوع حتی در کشورهای اروپایی پذیرفته شده و اکثریت مردم خود را پایبند توصیه های اخلاقی مورد توجه ادیان و مذاهب اسلام، کاتولیک، و حتی پروتستان می دانند.

اما بخش کوچکی از دنیای سرمایه داری برای فروش و سود بیشتر و سرگرم کردن بخشی از جوامع به سوء استفاده از زنان و جوانان روی آورده است و چنین رفتاری به هیچ وجه مورد قبول اکثریت مردم و عرف کشورهای مختلف نیست.

اما چنین دستاوردی برای یک هنرمند که روزگاری جایگاهی در بین مردم داشته، باید درس عبرتی باشد برای سایر هنرمندان، تا هشیار باشند که اگر مرز اخلاق و سیاست و هنر را نشناسند و به مغلطه بافی روی آورند و دستاورد بی اخلاقی در برخی جوامع غربی را جایگزین سابقه تاریخی اخلاق گرایی در هنر ایران زمین کنند نتیجه ای جز سقوط جایگاه خود ندارند.

جوانان نباید دچار مغلطه و اشتباه شوند و تصور کنند که بی تفاوتی آنها به سیاست و راه و روش سیاسی، ایجاب می کند که هر رفتاری را انجام دهند و اگر کسی می خواهد به این وسیله یک فعالیت سیاسی را انجام دهد و خود را مطرح کند سخت در اشتباه است زیرا مردم ابتدا به توصیه های اخلاقی ومذهبی و عرفی توجه دارند و بعد از آن روش های سیاسی و اجتماعی را بررسی می کنند و تا انسانی را موجه و قابل قبول ندانند به حرف او و هنر او توجه نخواهند داشت

این روش ها نباید برای هنرمندانی که در خارج کشور کار و کسب مناسبی ندارند الگو باشد و حتی اگر از نظر مردم فراموش شوند و مورد توجه رسانه ها نباشند نباید راهی برای حضور در مجلات و سینما و رسانه ها باشد. زیرا مردم چنین حضوری را نمی پذیرند و حتی اگر ۱۰ سال یکبار یک فیلم از این هنرمند ببینند رضایت بیشتری دارند تا هر چند ماه یک دسته گل از خانوم هنرمند را شاهد باشند.

امثال گلشیفته در دنیای هنر و روزنامه نگاران و موسیقی دان ها و… که به خارج کشور رفتنه اند نباید برای بازگشت به صدر اخبار سیاسی و هنری، به چنین روش هایی روی آورند و حتی اگر از نظر شهرت اجتماعی، وضعیت مالی و…. در تنگنا هستند و به آنها کاری پیشنهاد نمی شود و احساس پوچی و بی توجهی می کنند نباید خود را به هر شیوه و قیمتی عرضه کنند.

 به یاد آوریم که از پهلوانان و قهرمانان ورزشی گرفته تا مردان دارای شخصیت تاریخی و سیاسی و همچنین هنرمندان و سینما گران ایرانی و… همواره بر رعایت اخلاق و شاخص های معرف تاریخ و هنر و تمدن و فرهنگ ایران سفارش و توصیه و تاکید کرده اند و دختران و پسران هنرمند و سینما گر و مردان و زنان سیاستمدار ایرانی، نباید برای راه یابی به بازار تبلیغات دنیای غرب و مطرح شدن در افکار عمومی داخل و خارجی به روش های غیر اخلاقی و غیر مرسوم و غیر عرفی روی آورند. زیرا باید بپذیریم که در طول تاریخ ایران زمین، برخی مسائل عرفی و پذیرفته شده در فرهنگ مردم ایران فراتر از مسائل سیاسی و گروهی است و مسائلی مانند غیرت حفاظت از شخصیت و حرمت خانواده و مردم ایران زمین و دختران و زنان  ایران، چیزی است که از مسوولان کشور تا ورزشکاران و زنان و مردان و هنرمندان و حتی نخبگان و روشنفکران ایرانی نسبت به آن واکنش نشان می دهند و ابراز تاسف می کنند و خون مردم را به جوش می آورد و همه از خود می پرسند چه دلیلی برای رفتار دختر و پسر ایرانی در چنین محیط هایی وجود دارد و در یک کلام از گلیشفته می پرسند که چرا؟!

آیا مسائل حرفه ای دنیای هنر تا این حد پیچیده و غیر قابل انعطاف است که بعد از مدت کوتاهی از خروج شما، باید تن به چنین رفتاری بدهید؟

آیا امکان حضور شما در بی نهایت نقش های هنری و مردم پسند وجود نداشته است؟

در شرایطی که حتی سینمای هالیوود برای فروش بیشتر و حضور در همه بازارها و کشورها، از مسائل شخصی و بی اخلاقی پرهیز می کند چه موضوع مهمی باعث شده که گلیشفته به چنین عکس هایی راضی شود؟

امید است که این سرنوشت و اشتباه های هنرمندان ایرانی برای تمام دختران و پسران ایرانی درسی باشد تا در آینده معرف فرهنگی باشیم که جهان برای هزاران سال به چنین فرهنگ غنی از ملتی بزرگ افتخار می کرد و خود را به بازار تبلیغات و سوء استفاده از زن در فرهنگ و کشوری که سابقه کمی در تاریخ جهان دارد عرضه نکنیم .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=25579

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 13در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۳
  1. مردم ایران انقدر گرفتاری دارند که اصلا به این خاطر در شوک نیستند ما که اصلا نمیشناسیم پس بزرگ نمایی هم نکنید

  2. آخر این عکس بشماچه مربوط ارز، طلا ،خانه و مواد غذای روزی ۱۰% روی آن می رود
    آخر ……………… فاسد رانمی گیرید
    ……………………………….
    این که ایشان لخته باسه مردم نان و آب نمی شود
    شما نکاه نکن
    هم چیز را یواشکی که نباید کرد؟مثل………….

  3. والله اقا سعید راست میگن مردم اینقدر گرفتاری تو این کشور دارن که این چیزها براشون اهمیت نداره اما مثله اینکه شما خیلی بیکارین تازه عکس اون چه ربطی به ما داره لطفا از طرف ایران صحبت نکنید

  4. ……تو سر خودش و……. بی غیرتش
    …… به ذاتش
    الهی گرفتار …….بشه زنیکه ……..

  5. چرا اینقد دینو فرهنگه ما رو کوچیک میکنید که میگید ایران در شوکه این عکس…….مسایل مهمتری هست که برید رویه اونا مانور خبری بدید………..

  6. مثل اینکه شما تو ایران زندگی نمی کنید؟
    چه بسیار هستند زنانی که تن فروشی میکنند به خاطر یک لقمه نان
    وچه بسیار آقازاده که فسق وفجور می کنند
    هیچی دیگه
    همیشه حق باشماست

  7. سلام اشاعه منکر خود یک منکر است .
    به نظر می رسد این فتوشاب باشد .
    در هر صورت بر این خانم ایرانی و مسلمان لازم است اگر به هر دلیل غیر انسانی عکسش در این مجله چاپ شده ، اعتراض خود را بیان کند .
    اگر اعتراضی ندارد که ظاهرا هم همین طور است پس برایش تفاوتی نمی کند !

  8. طرف از ایران رفته، بازم بهش گیر می دید؟ به ما ربطی داره؟

  9. من نمیدونم چرا دوستان آتیش گرفتن.
    چطور تا به مسئله ای دامن نزنیم هی به اقتصاد و حجاب و فلان و بهمان گیر میدین اما تا میگیم فلانی بی حجابه ، فلانی اله و بله س شماها زود موضع میگیرین که به ما چه مربوطه؟
    چطور به شما مربوطه که تو دین ، تو سیاست ، تو اقتصاد و کلی مسائل داخلی و خارجی دخالت کنین ولی حاضر نیستین در یه مورد خاص قضاوت درستی کنین .
    اگه گلشیفته فرار کرده به اون سمت که درسته..نه؟
    شما که فیلمهاشو احتمالا دیدین .
    قبلا تا خط سینه اش بیرون بود . با آستین حلقه ای و شورت هم می اومد رو صحنه .
    خب وقتی کسی که یه روز با حجاب اسلامی بره اونور آب و یه باره همه چیزشو بزار کنار ، میشه این.
    میشه یه آدم عقده ای که انگار که نه انگار مسلمونه.
    آخه خره اگه به فکر خودت نیستی به فکر بابا نه نه ات باش !

    اینو میگم باور نمی کنید .
    ما یه همکار داشتیم . اونم به همین شکل بود . دوستان میگفتن ولی من باورم نمی شد تا دیگه فیلمشو دیدم و باورم شد که این چه آدم آشغالی بوده .پیش ما محجبه ،اونور آب …به به بیا و ببین دیگه…بخدا یه چیزی میگم یه چیزی میشنوی.
    اینکه بیاین بگین به ما ربطی نداره و از این حرفا درس نیس دوستان .
    گلشیفته هموطن ما و خواهر ماست چرا باید در موردش اینقد بی اهمیت باشیم .
    کمی واقع بین باشین . خودتونو بزارین جا خانواده اون . ببینین چه عذابی می کشین وقتی که دسته گلتون اینطوری به آب میره .
    به هرحال . قبل از اینکه حرفی بزنید خودتونو جای گوینده بزارین بعد بگید.

  10. باسلام؛ گزارش این مطلب درحد کمی خوب است.لیکن بزرگنمایی و نشان دادن عکس این هنرپیشه خودشیفته و خود فروخته یعنی گلشیفته ؛ بنظر من زیبا نباشد.ما بهتر است به مطالب مهم بپردازیم.

  11. چیزای مهم تریم هست که تو جامعه درست کنیم. برید جلوی گرونیو بگیرید به جای این چیزا

  12. متاسفانه من در سایت های ازدواج می بینم خانم هاییکه بخاطر مشکلات مادی برای یک ماه ازدواج موقت نرخ شان را عنوان میکنن .راستی کجایند آنهاییکه سینه دین چاک میکنند. کجایند آنهاییک لیبرالسیم را محکوم میکنند آیا در جامعه ما زنان بازیجه هوسرانی مردان نیستند؟

  13. ما که ادعای مسلمونی چرا باید این عکس هارو بزرگ و بخش کنیم از کجا معلوم که این عکس ساختگی باشد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر