1

شاهین نجفی :هتاکی من به ساحت مقدس ائمه معصومین (علیهم السلام) آگاهانه بود + تصویر

  • کد خبر : 33592
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۲۲:۱۶

من به عنوان یک هنرمند کاری که به قلبم می آید باید بنویسم. یعنی من دیگر نمی آیم این را بررسی کنم که ممکن است کارم چه تبعاتی در مقابل قشری از مذهبیون داشته باشد

طی مصاحبه اختصاصی بی بی سی فارسی با شاهین نجفی وی هتاکی خود را به ساحت مقدس ائمه معصومین (علیهم السلام) آگاهانه دانست.

به دنبال صدور فتوای آیت الله صافی گلپایگانی مبنی بر ارتداد یک خواننده هتاک که در جسارتی بی سابقه، به جد بزرگوار امام زمان، حضرت امام هادی (علیه السلام) توهین هایی شرم آور کرده است، شبکه بی بی سی فارسی با تهیه یک گزارش کاملا هدفمند و ترتیب دادن گفتگو با وی، به یاری این عنصر هتاک و دین ستیز پرداخت.
بازوی رسانه ای دولت انگلیس که شاهد شعله ور شدن خشم شیعیان و مسلمانان و تمامی دوستداران خاندان پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) و جریحه دار شدن قلوب آنها می باشد در این گزارش تلاش کرد با بکارگیری شگرد کهنه “سیاسی کردن موضوع”، از گسترش نفرت ایرانی ها و مسلمانان از این هتاکی بکاهد.
گزارشگر بی بی سی با تقسیم ایرانیان به “مدافعان و طرفداران” این عنصر هتاک و مخالفان وی که خواهان اعدامش هستند، از زبان طرفداران وی این هتاکی ها را آزادی بیان عنوان کرد و با نشان دادن صحنه هایی از کنسرت های وی چنین برایش به مرثیه سرایی پرداخت: «در میان فریاد های طرفدارانش که کارهای اینچنینی را آزادی بیان می دانند، عده ای خواب خاموشی ابدی این خواننده را می بینند».
بی بی سی در ادامه با بیان این مسئله که “خبرگزاری نیمه دولتی فارس، عامل انتشار این خبر بوده است، ترانه ای از این خواننده که در دفاع از فتنه سبز خوانده بود را پخش کرد و به این ترتیب تلاش کرد با انتساب او به جریان فتنه سبز، مساله را سیاسی قلمداد کند.
بی بی سی به این گزارش هم بسنده نکرد و گفتگویی با وی ترتیب داد.
مجری بی بی سی از او پرسید: «آقای نجفی شما به خاطر این موجی که ایجاد شده و مسائل امنیتی ای که برایتان به وجود آمده نمی خواهد بگویید که کجا هستید؟ فکر می کنید الان قربانی این ماجرا هستید یا عاملش؟»
این عنصر هتاک پاسخ داد: «فعلا فکر نمی کنم که عامل یا قربانی وجود داشته باشد این فقط یک اتفاق بوده و به نظر من باید می افتاد».
وی در ادامه چنین هتاکی هایی را رسالتی برای خودش دانست و گفت: «من وقتی کاری را انجام می دهم به تبعاتش فکر نمی کنم. در واقع من رسالتی را که نسبت به خودم دارم، انجام می دهم».
مجری بی بی سی با وجود توهین های آشکار این خواننده رپ خارج نشین به مقدسات اسلامی از او پرسید که “آیا فکر می کنید به ائمه توهین کرده اید؟”
وی در جواب با نفی توهین به ائمه اطهار (سلام الله علیهم)، انتشار فتوای آیت الله صافی گلپایگانی را مسئله ای سیاسی دانست و افزود: «فکر می کنم عده از دوستان داخل ایران از فتوای این مرجع در جهت اهداف سیاسی خود، برای تحت تاثیر قرار دادن مردم سو استفاده می کنند.»
این خواننده هتاک در پاسخ به این سئوال هدفمند مجری بی بی سی که “این کار به هر حال برای بعضی ها متفاوت است؟”، توهین قلمداد کردن جسارتهایش به ائمه اطهار را برداشت برخی! از مردم ایران که تحت تاثیر عربها هستند! دانست و گفت: «ممکن است این تفاوت وجود داشته باشد این به درک آدمها و دین و شرایط سیاسی و اجتماعی بر می گردد. فرقه های مختلف اسلامی به شدت نظرات متناقض و متفاوتی دارند… من به عنوان یک هنرمند کاری که به قلبم می آید باید بنویسم. یعنی من دیگر نمی آیم این را بررسی کنم که ممکن است کارم چه تبعاتی در مقابل قشری از مذهبیون داشته باشد… مذهب ملت ایران به شدت از آنچه در بین اعراب است متفاوت می باشد.»
وی در پایان،هتاکی های خود را آگاهانه دانست و گفت: «نباید انکار کنم که بخشی از کار من آگاهانه است ولی این کار آگاهانه سوار بر بخشی از کار ناآگاهانه من است.»!!
شایان ذکر است حمایت انگلیس از عناصر مرتد و هتاک به مقدسات اسلامی، برای اولین و آخرین بار نیست وبه نظر می رسد مخفیگاه سلمان رشدی عضوی دیگر پذیرفت.

جام نیوز

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=33592

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 18در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۸
  1. آخه ما که اون گزارش رو دیدیم چرا دروغ میگید آخه، آقای مپسلمانی که این متن رو نوشتی مگه تو دین اسلام دروغ گناه نیست ؟؟؟ کجای اون مصاحبه شاهین نجفی گفت که عده ای میخواهند سوء استفاده سیاسی انجامبدن از فتوای آقای گلپایگانی.هر کاری کرده داستان هر چی بوده چه بعد چه خوب من مشکلم با دروغ گفتن شماست.هر چی تو اون مصاحبه بوده همون رو بنویسید خوب چرا آخه مگه دروغ گناه نیست ؟؟ کار دروغ گفتن شما که مخالف با شیوه زندگی ائمه است کمتر از کار شاهین نجفی نیست.بحث من دفاع از شاهین نجفی نیست مشکل من با بی اخلاقی ماست که برای پیش بردن هدفمون از هر وسیله ای استفاده میکنیم ولو اینکه دروغ بگیم آقای سایت افق من به این موضوع کاری ندارم منظورم با شخص نویسنده است دروغ گفتن تو هر شرایطی بده فرق هم نمیکنه شما که خودت رو مسلمون میدونی آخه مگه درسته برای پیشبردن اهداف سیاسی بخوای دروغ هم بگی کسی که به آخرت ایمان نداره شما هستی که برای اینکه ۲ روز بیشتر حکومت مورد علاقه ات به ایران حکومت کنه دورغ میگی و آخرت ات رو هممیفروشی نه شما هم ایمان نداری و مسلمون نیستی اگه من گیر دادم یا شما رو سیبل کردم فقط منظورم شما نیست منظور من سقوط اخلاق ما ایرانی هاست و از بین رفتن باور های دیدنی که شما هم بر خلاف ادعا از شاهین نجفی ها بدترهستی تو خلوت خودت کلاهت رو قاضی کن،بمن ناشناس هم برچسب نزن که معاند یا فلان و بهمان…مهم نیست کی میگه مهم اینه که چی میگه.شاید هم این جزو دستور کاری شماست و من بی اطلاعم اما نون درآوردن به قیمت فروختن آخرت با دروغ …….

  2. خیلی از متن مصاحبه من در آوردی بود

  3. این گفته هتاکی نکردم شما می نویسی هتاکی ام آگاهانه بود؟ آخه چه مدل سایتیه دیگه به خدا شما تو دنیا نظیر ندارین! کره شمالی اهم اینقدر خزعبلات نمی نویسه

  4. احتمالا باید وضعیت کلی این آغا بررسی بشه چون نمیدونه که با آل علی هر که در افتاد ور افتاد.بهتره هرچه زودتر توبه کنه شاید امام هادی عزیز عفوش کنه که همینطوره. در ضمن هیچ انسان خدا پرست و خدادوستی نیست که از سخنان این فرد قلبش جریحه دار نشده باشه و کار بی بی سی هم مثل اعتراف گیری کار اینو تموم و اتمام حجت کرده..دشمنان خداوند ویارانش از احمق ترینها هستند.

  5. بهترین راه کشتن این پلید است.

  6. ایشون باید کشته بشه.از همه شیعیان دعوت میکنم.از دوستان میخوام به جای فکر کردن به دروغ به مسائل مهمتری فکر کنند

  7. بشین سر جات دایی جان.!!!!!!!! اون مردک کافر به جد امام زمان(عج) توهین کرده یعنی تمام اعتقاد ما!!!!!!!!!! راستی یادم نبود امثال تو که اعتقاد ندارن!!!!!!!!!!! درود بر افق و حضرت آیت الله صافی(حفظه الله تعالی)

  8. این علی آقا عجب نظر آتشین و جالبی داده
    درود بر تو

  9. چقدر ایران بدبخت شده که خبرگزارش شماها هستین!

  10. آخه خوک کثیف تورو چه به این کارها عوضی تو یک خوک کثیف و شیطان سفت هستس
    باید با اون خوکهای کثیف و شیطان سفتهایی که طرفداری از تو میکنن باید برید بمیرید بمیرید بمیرید خدا لعنتت کنه شاهین نجفی کثیف و شیطان سفت با اون طرفداران عوضیت

  11. خوک کثیف (شاهین نجفی) تو باید بمیری تو باید اعدام بشی . خدا لعنتت کنه عوضی بی همه چیز

  12. سلام علی جان
    مثل اینکه شما تابلو رو خوب ندیدی داداش
    این مطلب در مورد هتاکی یه خواننده به اعتقادات یک امته
    این وسط من نمی دونم چرا شما گیر دادی به دوروغگو بودن و قباخت دوروغ !!!!!
    امیدوارم همیشه همین قدر به صداقت پایبند باشی و هرگز از سراط مستقیم منحرف نشی !!!!
    ولی کاشکی در انتهای حمله شجاعانت به این نویسنده دروغگو و کذاب یه اشاره کوچولو ( در حد یک جمله ، نه بیشتر !!! ) به اون کسی که به امام علی النقی ( علیه السلام )که تصادفا هم اسم خودتم هست می کردی تا کسی فکر نکنه که خدای نکرده تو این دعوای زرگری رو راه انداختی تا اصل خبر رو کمرنگ کنی !!!
    و مکروا و مکر الله و الله خیر الماکرین
    لعنت خدا بر لعنت شدگان در زیارت عاشورا
    اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک … اللهم العنهم جمیعا …

  13. لعنت بر شاهین نجفی و دروغگوها!
    البته امیدوارم قبلش هدایت بشن! و توبه کنن

  14. این احمق یک حرومزاده است وباید کشته شود.

  15. اونایی که میگن ملعون نگفته آگاهانه بوده آدرسشونو بذارن تا مصاحبه رو واسش سند کنم
    یا هادی (ع)

  16. اگه دستم بهش برسه خودم اولین کسی هستم که خفش می کنم.
    جدای از همه مسائلی که توی کشور اتفاق می افته کسی حق نداره به امامای ما توهین کنه
    امام زمانمون خودش به اندازه خیلی خیلی زیاد ازما شیعه ها ناراحته بستشه دیگه بیشتر از اینا ناراحتش نکیم

  17. سلام خدا لعنت کنه هرکس که بخواد به بندگان مخلص و پاک پروردگار جسارت کنه در این دنیا و ایشالا در اخرت وخصوصا نمایندگان شیاطین که به قران و پیامبر و متاسفانه به ذریه پاک و طاهر پیامبر اخرالزمان توهین میکنن اخه کسی نیست بگه حیوون کثیف به این خوبان مظلوم چکار داری بدونه شک این احمق و همه احمقهای از این دست شانتاژ میشن از طرف تیم سلطه گر دنیا (صهیونیسم و امریکا و اروپا ) وگرنه خود کثافتشون هم همچین گوه ای نمی خورن و برای فرار از برخورد ما باهاشون به این زگیلهای داخلی رو میارن خدا لعنتشون کنه اما بیاییم دعا کنیم برای ظهور و رهایی انسانها از دست شیاطین ( جن و انسان ) اللهم عجل لولیک الفرج
    خدا میدونه هر موقع نام مبارک امام زمان (عج ) رو میاریم دهن شیطون سرویس میشه و برای مقابله با ما نیروهاش رو که از لشگر اجنه کافر و مشرک و لشگر انسانی ( انسانها گمراه و منحرف ) تشکیل شدن بسیج میکنه پس برای ظهور دعا کنیم و آماده باشیم انشاالله نصر من الله و فتح قریب.

  18. اسلام علیک یا صاحب الزمان، اگر قرار باشه که کسی جلوی این فاصدان فی العرض را بگیره،خود ماییم،پس بیاید دست به کار بشیم اون غیرت واقعی شیعه رو بکار بگیریم،تا ترس به معنای واقعی کلمه رو بر تن دشمنان اسلام و قرآن بیندازیم،در غیر این صورت ،هر بی سرو پایی میاد و با هتک حرمت به اعمه ی عزیز ما قلب شیعه رو جریحه دار میکنه و میره،بیایم عزم مونو جذب کنیمو برای حفظ شریعتمون تلاش کنیم،یا علی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر