1

در ویلای مهران مدیری چه خبر است؟ +تصاویر

  • کد خبر : 53510
  • ۰۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۶

چند ماه از پایان ناموفق سریال پیشین مهران مدیری می گذرد که او اعلام کرده است با مجموعه جدیدش باز می گردد.

هنوز تلخی قهوه مهران مدیری به دلیل ناتمام ماندن کار قبلی اش را فراموش نکرده ایم که این کارگردان مجموعه های طنز در یک گفتگویی تصویری از مردم خواسته است به مجموعه جدیدش روی خوشی نشان دهند.
او حالا آنگونه که خودش و برخی عوامل کار جدیدیش اعلام کرده اند بناست ویلای من را بسازد.
ویلایی که مجوعه طنزی در آن در حال ساخت است و البته بیشتر همکاران سابق را نیز به هعراه دارد.

حرف های جدید آقای کارگردان
وقتی دی وی دی قهوه تلخ دیگر در سوپر مارکت ها توزیع نشد حرف و حدیث های فراوانی در مورد این مجموعه و البته کارگردان معروفش در رسانه ها و فضای هنری مطرح شد . از دعوا و شکایت از عوامل این مجموعه تا ماجرای افسردگی مهران مدیری .
حالا اما مهران مدیری سرحال تر از همیشه بار دیگر در قاب تلویزیون ظاهر شده و ماجرای پر ابهام چند ماه گذشته را شرح داده است .
آنچه در ادامه می آید متن صحبت‌های مهران مدیری در دی وی دی نخست مجموعه تازه‌اش است. او که پیش از این ، بارها به خاطر پایان نیافتن مجموعه‌ی قبلی‌اش شماتت شده بود؛ حالا در این باره به مردم توضیح می‌دهد.

مهران مدیری: سلام عرض میکنم
امیدوارم هرکجا که هستی سلامت باشی و حالتون خوب باشه دلم براتون تنگ شده بود.
خیلی وقته باهم حرف نزدیم.
خیلی زودتر از این باید خدمتتون میرسیدم ولی این فرصت دست نداد.
لازمه که توضیحاتی بدم راجع به قهوه ی تلخ که چرا پایان نداشت و چرا به بعضی از تعهدات خودش عمل نکرد.
و قبل از اون یک تشکر بزرگ به همه ی شما بدهکارم به خاطر استقبالتون ، به خاطر کپی نکردنتون و به خاطر حمایت شگفت انگیزی که از قهوه ی تلخ کردید.
هیچ جوری نمیشه اینو جبران کرد.
حمایت شما از قهوه ی تلخ شگفت انگیز بود.
و این حق شماس که بدونید که چرا قهوه ی تلخ قسمت پایانی نداشت و به بعضی از تعهدات خودش عمل نکرد ، این وظیفه ی منه که به شما توضیح بدم چشمم درآد !.
اما من بعضی چیزا رو میتونم بگم.
بعضی چیزا رو نمیتونم بگم.
سعی میکنم یه حرفایی بزنم تا یه حرفایی زده باشم.
اما اینجا بگم که ، همین اول حرفام که حق با شماس همیشه همیشه حق با شماس ، اینا مشکلات منه ، مشکل شما نیست ، بدونید که میدونم ! اینا مشکلات منه ! حق با شماست ، سعی میکنم یه حرفایی بزنم.
دو سال پیش که اساسا شبکه خانگی اختراع شد ، دو سه سال پیش ، هیچ کس نمیدونست این کار انقدر سخت و پیچیدس.
یعنی از صفر تا صد این مسیر اینقدر سخت و پیچیدس !.
موضوع قاچاق ، موضوع لو رفتن DVD ، موضوع نظارت کیفی و فنی ، موضوع تولید این کار ، موضوع تبلیغات و اطلاع رسانی ، موضوع تکثیر و از همه سخت تر موضوع توزیع و پخش این کار در سراسر ایران ، در هزاران هزار سوپرمارکت به فاصله ی از صبح تا شب ، موضوع وقفه نیفتادن در پخش، موضوع نظم هفتگی این کار !.
وقتی واردش شدیم فهمیدیم چقدر سخت و پیچیدس!.
همه ی سعیمونو کردیم ! صد و دو قسمت از قهوه ی تلخ ساخته شد و پخش شد.
فقط چهار قسمت آخر موند ، شش قسمت آخر ، ببخشید ! یعنی دو مجموعه ! یعنی میشه گفت فقط فینال این کار موند که به مشکل برخورد !.
صد و دو قسمتش پخش شد !.
اما این کار باید تمام میشد و باید به تعهدات خودش عمل میکرد.
اما این سختی ها برای ما به عنوان اولین تجربه ی شبکه ی خانگی پر از آزمون و خطا بود.
و الان تازه پیدا کردیم که چیکار باید بکنیم و چه کارایی رو نباید بکنیم و چجوری باید اصلا این پروژه های اینچنینی رو مدیریت کرد و جلو برد ! پیدا کردیم ! یه مطلب کوچیک عرض کنم از گذشته ! در بیست سال گذشته که من دارم برنامه سازی میکنم ، حدود بیست سال شده ، یک مرور کوچولو بکنیم ، نوروز ۷۲ ، که البته اونجا من بازیگر بودم ! پرواز ۵۷ ، ساعت خوش ، سال خوش ، نوروز ۷۶، مجموعه ی ۷۷ ، ببخشید شما ، پلاک ۱۴ ، ۹۰ شب ، طنز ۸۰ ، پاورچین ، نقطه چین ، شب های برره ، باغ مظفر، مردهزارچهره ، مرد دوهزار چهره…
کدوم یک از این کارا ناقص موند ؟! کدوم یک از این گارا قسمت پایانی نداشت ؟!
این لیستی که خدمتتون عرض کردم میشه هزاران هزار دقیقه برنامه یعنی صدها ساعت برنامه ، هرکدوم اینا ۹۰ قسمتی بودن ، ۱۰۰ قسمتی بودن ، ۱۳۶ قسمتی بودن و بعضی هاش ۱۷۰ قسمتی ، کدوم یک از این کارها در ۲۰ سال گذشته که من ساختم قسمت پایانی نداشته ؟! پس حتما یه اتفاقاتی افتاده که قهوه ی تلخ قسمت آخر نداشت ! چرا این یه کار براش این اتفاق افتاد ؟! حتما یه اتفاقات عجیبی افتاده که این کار ته نداشت ! اما دوباره اینجا بگم ، حق با شماس ! اینا مشکلات منه ، مشکلات شما نیست ! حق همیشه با شماست !
بعضی از مطبوعات و سایت ها این سوال رو میکنن که تو که داری پروژه ی جدید شروع میکنی ، اصلا چه تضمینی هست که باز این ناقص نمونه ؟! باز این به تعهداتش عمل کنه ؟!
مهران مدیری ادامه می‌دهد:‌بعضی چیزا رو میتونم بگم !
اینکه همه چیز این کار با منه ! مسعولیت تمام و کمال این کار با منه ! تهیه کنندگی ، کارگردانی ، اجرای پروژه ، ساخت و .. و هر آنچه که به این پروژه مربوطه مسئولیتش با منه ! جوایزش ، کیفیتش ، به اتمام رساندنش ، پخش منظم هفتگیش و هرچه که به این پروژه مربوطه ! و اینکه دلیل اینکه این کارو شروع گردم اصلا این بود ! شاید دو دلیل داشته باشه ! من یک پروژه ای رو شروع کردم به نام ویلای من ، در ۴۴ قسمت ! اصلا مهمترین دلیل شروع یک پروژه ی جدید ، همین بود ! ترمیم کردن و پاک کردن هرآنچه که در کار قبلی اتفاق افتاد ! این تنها کاریه که من میتونم بکنم ! چیکار میتونم بکنم دیگه ؟!!!
تنها کاری که الان میتونم بکنم اینه که یک پروژه ی جدید شروع کنم ، به اتمام برسونم ، پخش منظم کنم ، جوایزش رو بدم و تمام !
قسمت آخرش بیام بشینم دوباره بگم مچکرم و خداحافظی کنیم ! یکی این دلیلشه ، یکی نیاز جامعمون به کمدی است ! الان ! تو این شرایط ! حالمون یکم خوب شه !
اما کاری که من الان میتونم بکنم اینه که با به دست آوردن تجربیاتی از کار قبل که حالا میدونم چیکار باید بکنم ، چیکار نباید بکنم ، یه پروژه ای رو شروع کنم خیلی تر و تمیز ، به اتمام برسونم و به تعهداتش عمل کنم ! کار جدید یه کار ۴۴ قسمتی است که هر هفته دو قسمت بیرون میاد ! باز این کارو به این دلیل کمتر و سبک تر گرفتیم که بتونیم بهتر مدیریتش کنیم ، یعنی ۲۲ هفته این کار پخش خواهد شد ، ۲۲ تا دو قسمتی ، یک تیم بسیار خوب از بازیگرای درجه یک این کار ، بازیگران طنز دور هم جمع شدن برای این کار ، این کار روی DVD9 تکثیر خواهد شد ، DVD9 کیفیتش بسیار بالاتره ، حجمش بسیار بالاتره و امکانات بسیار وسیع تری به ما میده ! این کار علاوه بر شکل عادی خودش که مثل همیشه میاد بیرون ، در یک شکل دیگه‌اش دوبله ی ترکی خواهد شد برای هموطنان ترک زبان ما ، در یک شکل دیگه دوبله ی کردی خواهد شد برای هموطنان کرد زبان ما ، یک شکل دیگه‌اش زیرنویس عربی خواهد داشت و یک شکل دیگه‌اش زیرنویس انگلیسی.
و جوایز بسیار متعدد که پخش این جوایز ، قرعه کشی این جوایز و اهداء این جوایز با موسسه ی گلرنگ رسانه خواهد بود ، شرکت گلرنگ ! که گلرنگ در این زمینه بسیار خوشنامه ! سال های ساله که گلرنگ داره قرعه کشی میکنه و هزاران هزار جایزه رو اهداء کرده و در این زمینه مورد اعتماد مردمه !
در قسمت آخر با شما حرف بزنم ، از شما تشکر کنم به خاطر حمایت هاتون و اون لحظه ، لحظه ای باشه که من سربلند باشم و بگم که کار رو انجام دادم.
تمیز ، تا به آخر ، با انجام تمامی تعهداتی که بر عهده ی شخص من بوده که همه ی این کار ، تمامی تعهداتش بر عهده ی شخص منه ! ممنونم.
به امید دیدار تک تکتون و امیدوارم همیشه خوب باشید.
سرحال باشید و باز به امید دیدار مجدد

در ویلای مهران مدیری چه خبر است؟

داستان «ویلای من» درباره پیرمردی ۹۰ ساله و پولدار است که قرار است به‌زودی فوت کند. وی هشت فرزند دارد و فرزندانش که تعدادی از آنها در خارج از کشور حضور دارند، می‌خواهند به نوعی بر سر پیرمرد کلاه بگذارند و سرمایه او را بالا بکشند. در این میان یکی از فرزندان که در ایران کارمند بانک است و پسر خوب خانواده به شمار می‌رود با دیگر خواهران و برادران همراه نمی‌شود و حتی پدر را هم در این راه کمک می‌کند.
بنا بر این گزارش، این مجموعه قرار است با  دوبله کردی و ترکی  و  دو زیرنویس عربی و انگلیسی در بازار منتشر شود.
اسامی بازیگران این مجموعه در عنوان‌بندی این سریال به ترتیب حروف الفبا چنین آمده است: سیامک انصاری، برزو ارجمند، کمند امیر سلیمانی، رابعه اسکویی، امیرکاوه آهنین جان، بهار ارجمند، افسانه چهره‌آزاد، پانته‌آ رهنمون، ماندانا سوری، الیکا عبدالرزاقی، رضا فیض نوروزی، مهدی فقیه، محسن قاضی مرادی، هادی کاظمی، مریم کاویانی، علی لک پوریان، عارف لرستانی، مهران مدیری، شبنم مقدمی، علیرضا محمدی، نگین معتضدی، دریا مرادی دشت، غلامرضا نیکخواه، علی برقی و مهرداد مسعودنیا.


از قهوه تلخ چه خبر ؟

هر چند زمان زیادی از آخرین توزیع قهوه تلخ در سوپر مارکت ها می گذرد اما تا همین چندی پیش اخبار متفاوتی در مورد احتمال ادامه ساخت و پخش این مجموعه طنز مطرح بود.
اخباری که البته هیچ گاه رنگی از واقعیت به خود نگرفت.
در این میان اما اخباری هم مطرح شد از شکایت برخی بازیگران این مجموعه از تهیه کنندگان قهوه تلخ
چنین بود که سحر زکریا بازیگر قهوه تلخ به خاطر عدم پرداخت دستمزدش به مدت ۴ ماه از برادران آقا گلیان˝تهیه کننده˝ شکایت کرده است.
سحر زکریا عنوان کرد: بعد از بهبودی شکستگی پایم مشغول بازی در مجموعه تلویزیونی «میلیارد» به کارگردانی علیرضا امینی هستم.
زکریا در مورد رضایتش از حضور در مجموعه «قهوه تلخ» تاکید کرد: از نقشم راضی بودم اما سریال پایان خوشی نداشت و یک سری اتفاقات بد مالی برای عوامل فیلم به وجود آمد و من در حدود ۴ ماه دستمزد طلبکار هستم که از طریق قانونی برای دریافت این مقدار از دستمزدم اقدام کرده ام.

آریا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=53510

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر