1

پوشش کلیه بازنشستگان در بیمه تکمیلی یکسان شد

  • کد خبر : 13987
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۰ - ۲۱:۳۱

رییس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران صندوق تامین اجتماعی با اعلام پوشش کلیه بازنشستگان در بیمه تکمیلی یکسان از ابتدای مهرماه، گفت: حق بیمه ماهانه هر بازنشسته معادل ۶ هزار و ۷۰۰ تومان است. علی‌اکبر خبازها با بیان اینکه کلیه کانون‌های بازنشستگی کشور طرف قرارداد یک شرکت بیمه واحد برای ارائه خدمات بیمه مکمل به […]

رییس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران صندوق تامین اجتماعی با اعلام پوشش کلیه بازنشستگان در بیمه تکمیلی یکسان از ابتدای مهرماه، گفت: حق بیمه ماهانه هر بازنشسته معادل ۶ هزار و ۷۰۰ تومان است.

علی‌اکبر خبازها با بیان اینکه کلیه کانون‌های بازنشستگی کشور طرف قرارداد یک شرکت بیمه واحد برای ارائه خدمات بیمه مکمل به بازنشستگان تامین اجتماعی هستند،عنوان کرد: شرکت بیمه دی برای این منظور انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه نیازی به مراجعه حضوری بازنشستگانی برای ثبت نام دریافت خدمات بیمه مکمل وجود ندارد خاطرنشان کرد: اسامی کلیه بازنشستگان برای دریافت خدمات بیمه مکمل ثبت نام شده است.

خبازها درباره نحوه ثبت نام سایر اعضای خانواده بازنشستگان تامین اجتماعی برای برخورداری از خدمات بیمه تکمیلی توضیح داد: بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به کانون‌های بازنشستگی افراد تحت تکفل خود را برای دریافت خدمات بیمه مکمل ثبت‌نام کنند.

به گفته رییس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران، صندوق تامین اجتماعی کانون‌های بازنشستگی اوایل مهرماه نحوه دریافت کارت بیمه تکمیلی را از طریق مطبوعات و دفاتر خود اعلام می‌کنند.

وی یادآور شد: در تهران ۲۰ نقطه برای تحویل کارت بیمه به بازنشستگان پیش‌بینی شده است که جزئیات آن در آینده‌ای نزدیک اعلام می‌شود/ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=13987

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. ممنون اززحماتتون شوهرم از کار افتاده کلی هست چگونه میتونیم بیمه تکمیلی باشیم؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر