2

پرداخت وام‌ عمره مفرده هم متوقف شد

  • کد خبر : 14079
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۵

مدیرکل حوزه ریاست سازمان حج و زیارت با رد برخی اخبار غیرموثق درباه اتمام فرصت ثبت‌نام عمره مفرده گفت: پرداخت وام‌ عمره مفرده هم متوقف شد. علی‌اکبر غیرتی در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس درباره برخی اخبار به نقل از مسئولان چند شعبه از بانک‌های ملی و ملت درباره به اتمام رسیدن فرصت ثبت‌نام عمره مفرده اظهار […]

مدیرکل حوزه ریاست سازمان حج و زیارت با رد برخی اخبار غیرموثق درباه اتمام فرصت ثبت‌نام عمره مفرده گفت: پرداخت وام‌ عمره مفرده هم متوقف شد.

خبرگزاری فارس: پرداخت وام‌ عمره متوقف شد

علی‌اکبر غیرتی در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس درباره برخی اخبار به نقل از مسئولان چند شعبه از بانک‌های ملی و ملت درباره به اتمام رسیدن فرصت ثبت‌نام عمره مفرده اظهار داشت: به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد و ثبت‌‌نام عمره مفرده در تمامی شعب بانک ملی و ملت سراسر کشور تا ۲۴ مهر ماه ادامه خواهد داشت.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پرداخت وام‌های عمره به متقاضیان ثبت‌نام عمره مفرده متوقف شده یا خیر، خاطرنشان کرد: پرداخت این وام‌ها متوقف شد.

لازم به ذکر است بعثه مقام معظم رهبری با صدور اطلاعیه‌ای وام‌های جعاله حج را ربوی اعلام کرد؛ متن کامل این اطلاعیه به شرح ذیل است:

«بدینوسیله به اطلاع عموم مردم شریف و بزرگوار ایران اسلامی می‌رساند متأسفانه برخی از بانک‌ها در ثبت نام اخیر عمره اقدام به دادن وام به صورت جعاله حج به مردم نموده‌اند که این اقدام برخلاف توافق آنها با سازمان حج و زیارت بوده و از نظر شرعی نیز با توجه به استفتاء صورت گرفته از محضر مراجع معظم تقلید این نوع اعطای وام ربوی محسوب گردیده و حرام است.

بر این اساس کسانی که تمایل به ثبت نام عمره‌ دارند، اینگونه وام‌ها را مسترد و مستقیماً اقدام به ثبت نام نمایند.

روابط عمومی بعثه مقام معظم رهبری»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=14079

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر