4

مریلا زارعی: «الفت» امانتی نزد من بود که باید از آن خداحافظی کنم

  • کد خبر : 142630
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۹:۵۷

مریلا زارعی که با نقش آفرینی در نقش یک مادر شهید در فیلم «شیار ۱۳۴۳» مورد تحسین مردم و به ویژه خانواده شهدا قرار گرفته است پس از دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش زن در جشنواره مقاومت با «الفت» خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مریلا زارعی پس از دریافت جایزه خود برای بازی در نقش مادر شهید در فیلم «شیار۱۴۳» از سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت در جمع حاضران در برج میلاد گفت: در سه سال اخیر همراهان عزیزی مرا برای بازی در فیلم «چ» و «شیار ۱۴۳» یاری کردند که ابراهیم حاتمی کیا و نرگس آبیار در راس این عزیزان بوده اند.

وی در ادامه افزود: اما تشکر ویژه دارم از اهالی قلم و رسانه؛ کسانی که در این چند وقت اخیر همراه من بودند و با همه اختلاف سلیقه و عقیده و ایدئولوژی که با هم داریم مرا تنها نگذاشتند چرا که «الفت» شخصیت اول فیلم و الفت‌های سرزمین من برایشان اهمیت داشت و محترم بود. همچنین تشکر ویژه دارم از همه کسانی که مرا فراموش کردند و به نوعی مورد قضاومت منفی قرار دادند.

زارعی متذکر شد: امشب برای من شب ارزشمندی است و صحنه هایی را دیدم که قوت قلب گرفتم. الفتی که من در فیلم «شیار ۱۴۳» بازی کردم نمونه ای بود از هزاران مادر شهید چشم انتظار.

بازیگر نقش الفت در فیلم «شیار ۱۴۳» در ادامه افزود: امشب کمی غمگینم چون می خواهم با «الفت» خداحافظی کنم. من به عهدم وفا کردم اما در نهایت یک بازیگر هستم و فقط لباس الفت را پوشیده ام. اما امشب می خواهم در حضور شما از الفت خداحافظی کنم چون این راه باید ادامه پیدا کند.

مریلا زارعی در حالی که سعی می کرد بغض خود را فرو خورد بیان کرد: الفت امانتی بود نزد من که او را به شما مردم خوب سرزمینم می سپارم و شما را قسم می دهم به خاک پاک سرزمینم، به اشک چشم مادران شهدا نگذارید الفت در شهرمان غریب بماند.

وی در پایان گفت: در آینده ای نه چندان دور فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» اکران می شود، خواهش دارم با حمایت از این فیلم در اکران اجازه دهیم نماینده مادران شهید به درستی دیده شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=142630

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر