3

۱۳ رئیس دانشگاه از شورای عالی انقلاب فرهنگی رای اعتماد گرفتند

  • کد خبر : 144782
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۸

جلسه ۷۵۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حجت الاسلام روحانی برگزار شد، این جلسه هم مصوباتی از جمله تایید ۱۳ تن از روسای دانشگاههای کشور را به دنبال داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در این باره اظهار داشت: سیاست ها، ضوابط نام ها و نشان های ایرانی اسلامی مهمترین دستور این جلسه بود که در محصولات فرهنگی و دیگر حوزه ها مورد استفاده قرار می گیرد و سیاست های مرتبط با آن به همراه برخی از اقدامات اساسی در این زمینه به تصویب رسید.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: مقرر شد رصد و پایش این سیاست ها توسط ستاد مهندسی فرهنگی انجام شود که امیدواریم با تصویب نهایی و اجرای آن هماهنگی در ارتباط با تولید محصولات فرهنگی و ورود کالاها و محصولات فرهنگی اتفاق بیافتد.

به گفته مخبر دزفولی، توضیحات بیشتر در خصوص این سیاست ها و ضوابط در جلسه آینده و پس از تصویب نهایی اعلام خواهد شد.

عضو پیوسته فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران در ادامه از انتخاب چند تن از روسای دانشگاه های وزارت علوم و وزارت بهداشت در این جلسه خبر داد.

مخبر دزفولی در این باره گفت: با پیشنهاد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ دکتر درویشی به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز، دکتر میرزاجواد آقازاده به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، دکتر حسین کریم به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و دکتر کاظم قائمی به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند موفق به کسب رای اعتماد از شورای عالی انقلاب فرهنگی شدند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به تایید روسای دانشگاههای تابعه وزارت علوم خاطرنشان کرد: همچنین به پیشنهاد سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ علیرضا کرباسی به عنوان رئیس دانشگاه تربت حیدریه، مجتبی عباسیان به عنوان رئیس دانشگاه بناب، عبدالعلی بصیری به عنوان رئیس دانشگاه دامغان، منصور غلامی به عنوان رئیس دانشگاه بوعلی سینا همدان، هنربخش رئوف به عنوان رئیس دانشگاه سمنان، خسرو عزیزی به عنوان رئیس دانشگاه لرستان، علی اکبر شیخی به عنوان رئیس دانشگاه هرمزگان، محمود فتوحی به عنوان رئیس دانشگاه صنعتی شریف، اکرمی به عنوان رئیس دانشگاه هنر و معتمدی به عنوان رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق به کسب رای اعتماد از شورای عالی انقلاب فرهنگی شدند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=144782

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر