4

ماجرای دست کشیدن ملی‌پوش والیبال به سر دختر کره‌ای!+تصاویر

  • کد خبر : 144938
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۷

با گذشت چند روز از عکس تماس ملی پوش والیبال با دختر کره‌ای، سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان، در صفحه شخصی خود توضیحاتی از قول امیر غفور ارائه داده است.

صراط: اندکی پس از قهرمانی تیم ملی والیبال کشورمان در رقابت های اینچئون، عکسی از امیر غفور که در آن دست خود را به سمت سر دختر کره ای برده بود در شبکه های اجتماعی دست به دست شد.

ماجرای دست زدن ملی‌پوش والیبال به دختر کره‌ای +عکس

در عکس مذکور کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک نیز حضور داشت و چنین به نظر می رسید که او و برخی از دیگر ملی پوشان نیز با تعجب به صحنه مذکور نگاه می کنند.
اکنون با گذشت چند روز از آن عکس، سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان، در صفحه شخصی خود توضیحاتی از قول امیر غفور ارائه داده است.

سعید معروف در صفحه شخصی خود به نقل از امیر غفور نوشته است: “این عکس دقیقا ثانیه هایی بعد از بالا و پایین پریدن بازیکنان تیم ملی روی سکوی قهرمانی گرفته شده است. زمانی که همگی در حالی شادی کردن و بالا و پایین پریدن بودیم آرنج من با سر این دختر کره ای بد جور برخورد کرد و معلوم بود که شدیدا دردش گرفته است. من ناخوداگاه دستم را روی سرش گذاشتم تا از او بابت این اتفاق از بانوی کره ای معذرت خواهی کنم. اما دقیقا عکاس همان لحظه این صحنه را شکار کرده واین سوتفاهمات به وجود آمده است و هر کسی برای خود یک تحلیلی می کند بدون اینکه بدانند داستان از چه قرار است.”

توضیح امیر غفور به خاطر برخورد دستش با سر دختر کره ای+تصویر(خبر گوشه)

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=144938

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر