4

ابداع روش جدیدی برای درمان بیماری سرطان پروستات

  • کد خبر : 14673
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۰ - ۲۲:۱۰

محققان علوم پزشکی در آلمان اعلام کردند روش جدیدی برای درمان بیماری سرطان پروستات یافته اند. دانشمندان آلمانی امروز شنبه اعلام کردند روش درمانی جدید بر مبنای استفاده از داروی جدید ابداع کرده اند که می توان با آن ، بیماری مهلک سرطان پروستات را مهار کرد. این روش بر مبنای استفاده از آلفارادین در […]

محققان علوم پزشکی در آلمان اعلام کردند روش جدیدی برای درمان بیماری سرطان پروستات یافته اند. دانشمندان آلمانی امروز شنبه اعلام کردند روش درمانی جدید بر مبنای استفاده از داروی جدید ابداع کرده اند که می توان با آن ، بیماری مهلک سرطان پروستات را مهار کرد. این روش بر مبنای استفاده از آلفارادین در پرتو درمانی استوار است و با استفاده از آن می توان حتی تومورهایی را که به استخوان متاستاز داده اند ، کنترل و درمان کرد. محققان امیدوارند روش جدید از میزان مرگ و میر سرطان مهلک پروستات بکاهد. سرطان پروستات نوعی بیماری است که در آن سرطان های بدخیم از بافتهای پروستات نشات می گیرد و به طور نامنظم و فزاینده‌ای تکثیر و منجر به افزایش حجم در هر یک از اجزای سلولی غده پروستات می‌شود. سرطان پروستات دومین سرطان شایع بعد از سرطان ریه در میان مردان است.اطلاعات آماری و علائم بالینی میزان مرگ و میر ناشی از سرطان پروستات مبین سه طیف گسترده روند رشد این بیماری است.

به گزارش خبرگزاری رویترز ، سرطان پروستات می‌تواند دارای رشد آهسته بوده و زمانی طولانی تا بروز علائم بالینی آن داشته باشد.

در مواردی دیگر تومور به سرعت رشد کرده و تهاجم تومور به بافت‌های دیگر امکانپذیر می شود.در چنین مواردی مدت فاصله زمانی بین شروع بیماری و گسترش دامنه آن بسیار کوتاه است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=14673

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر