2

کتایون ریاحی در سومالی به مردم این کشور کمک می کند + تصاویر

  • کد خبر : 14704
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۴

افق نیوز به نقل از ایلنا،کتایون ریاحی با هدف کمک به مردم سومالی، به شهر گارسیا در شصت کیلومتری مرز کنیا و سومالی سفر کرده است.در این سفر، غوغا بیات (عکاس) نیز وی را همراهی می‌کند.   ریاحی در این سفر، ضمن اهدای کمک‌های شخصی خود و بخشی از کمک‌های موسسه مهرآفرین پناه عصر به […]

افق نیوز به نقل از ایلنا،کتایون ریاحی با هدف کمک به مردم سومالی، به شهر گارسیا در شصت کیلومتری مرز کنیا و سومالی سفر کرده است.در این سفر، غوغا بیات (عکاس) نیز وی را همراهی می‌کند.

 

ریاحی در این سفر، ضمن اهدای کمک‌های شخصی خود و بخشی از کمک‌های موسسه مهرآفرین پناه عصر به مردم سومالی ، در شهر گارسیا از یک کلاس درس ، مکتب‌خانه آموزش قرآن، و کمپ نگهداری از قطحی زدگان بازدید کرده و ضمن اهدای کمک های نقدی به صورت نمادین نیز یک دستگاه تانکر آب را نصب و آبگیری کرد.

ریاحی در یادداشتی کوتاه درباره این سفر نوشت:

“روز اول مهر ماه ۱۳۹۰ است و من در شصت کیلومتری مرز کنیا و سومالی در شهر گارسیا خیابانی دیدم با انبوه آلونک و حجره‌هایی که از نایلون و پلاستیک ساخته شده است ! شهری و جایی که جای زندگی نیست و فقط آنهایی که توان بیشتری دارند و یا می توانند از ورقه‌های حلبی و قوطی‌های خالی استفاده کنند به نفس های شمرده و آرام خود رنگ می‌دهند و زندگی می کنند !

 

 

تکان دهنده ترین نکته سفرم در این است که من کشوری دیدم فقیر که در اوج فقر و نداری به خنده و نگاهی گرم ، میزبانی مهربانی می کند. مردمی در حال اضمحلال و اما خوشرو و امیدوار.پس ما هم می‌خندیم تا روشنای خنده‌ها ، تن نحیف و سوی این نگاه‌ها را کمرنگ و بی‌اثر نکند.

خدایا،امید این مردم را ناامید مکن ، خدایا این مردم را دریاب و عزیز بدار.

” کتایون ریاحی ، هم اینک بواسطه پخش مجموعه تلویزیونی یوسف پیامبر ، در نود شبکه ماهواره‌ای کابلی و تلویزیونی چهره‌ای شناخته شده است و در این سفر در کنار کمک‌های شخصی خود به نمایندگی از سوی موسسه مهر آفرین، کمک‌هایی را از طرف این موسسه به مردم سومالی اهدا کرده است

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=14704

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر