3

چهره رییس بیمارستان ضیاییان قبل از اسیدپاشی+تصاویر

  • کد خبر : 148840
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۷

هنگامی که نزدیک منزل رسیدم برای خرید توقف کردم و دیدم دو نفر سوار بر موتور به سمت خودرو من می‌آیند.

حال دکتر سیامند انوری، رئیس بیمارستان ضیاییان تهران که دیشب هنگام بازگشت به منزل توسط راکبین یک دستگاه موتور سیکلت مورد اسیدپاشی قرار گرفت،خوب است و چشمان وی آسیب جدی ندیده است.

بر اساس آخرین خبرها در بیمارستان فارابی تهران،روی چشمان دکتر سیامند انوری عمل جراحی با موفقیت انجام و حال وی مساعدگزارش شده است .

همچنین دکتر هاشمی ،وزیر بهداشت و قائم مقامش نیزصبح امروز از او عیادت کردند.

قائم مقام وزیر گفت: خوشبختانه نگرانی جدی نه برای بینایی و نه برای پوست دکتر انوری وجود ندارد.

دکتر ایرج حریرچی در گفتگو با واحد مرکزی خبربا تاکید بر اینکه وضعیت عمومی دکتر انوری خوب است افزود: وی بلافاصله پس از حادثه به بیمارستان فارابی منتقل شد.

قائم مقام وزیر بهداشت با اشاره به اینکه دکتر انوری از ناحیه چشم‌ها آسیب مختصری دیده است، گفت: وی بدون بیهوشی مورد عمل جراحی قرارگرفت و خوشبختانه به چشم راست وی آسیبی نرسیده و چشم چپ وی که جراحی شده است، بهبود خواهد یافت.

دکتر حریرچی افزود: وی سوختگی درجه یک و دو پوستی نیز دارد.

رئیس بیمارستان فارابی نیز با اشاره به اینکه وی وهمکارانش عمل جراحی را بر روی دکتر انوری انجام دادند ،گفت: اکنون وضعیت وی بسیار خوب است و چشم راست ایشان تقریبا هیچ مشکلی ندارد و باز است و بینایی کامل دارد وچشم چپ او کمی دچار سوختگی شده و درمان‌های اولیه انجام گرفته است و امیدواریم هرچه سریع‌تر بهبودی کامل پیدا کند. دکترمحمود جباروند افزود تاکید کرد: ۴ تا ۵ روز آینده چشم چپ دکتر انوری ترمیم و وی مرخص خواهد شد.

دکتر انوری: حالم خوب است

مدیر بیمارستان ضیائیان گفت: اکنون حالم خوب است و مشکلی ندارم.

دکتر سیامند انوری در تشریح حادثه دیشب اسید پاشی افزود: هنگامی که نزدیک منزل رسیدم برای خرید توقف کردم و دیدم دو نفر سوار بر موتور به سمت خودرو من می‌آیند.

وی افزود: هنگام پیاده شدن از خودرو آن‌ها نیز در را باز کردند سپس شروع کردم به کمک خواستن که یکی از راکبین به کمک دیگری آمد تا مرا بگیرند اما فرار کردم.

دکتر انوری اضافه کرد: صورتم می‌سوخت اول به فکر اسید نبودم بعد متوجه شدم و شروع کردم به شستشو و خبررسانی به اورژانس و نیروی انتظامی.

دستگیری اسیدپاشان در دستور کار پلیس تهران قرار گرفته و تیم ویژه ای برای این کار اختصاص یافته و هنوز اطلاعاتی از هویت اسیدپاشان و انگیزه آنها منتشر نشده است .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=148840

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. برای رد کم کردن است. یعنی اینها تو جامعیه انتفاق می افتد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر