4

معرفی دختر همجنس‌گرای سوری + تصویر

  • کد خبر : 1508
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۴

چندی پیش رسانه‌های جریان غالب غرب در ادامه جنجال‌سازی‌های خود بر ضد دولت بشار اسد، رئیس‌جمهوری عربی سوریه مدعی شدند که یک وبلاگ‌نویس زن همجنس‌باز سوری از سوی نیروهای امنیتی ربوده شده و ادعا کردند که وی در جریان اغتشاشات اخیر سوریه در تظاهرات ضد دولتی شرکت داشته است. افق – جهان :این شخص که […]

چندی پیش رسانه‌های جریان غالب غرب در ادامه جنجال‌سازی‌های خود بر ضد دولت بشار اسد، رئیس‌جمهوری عربی سوریه مدعی شدند که یک وبلاگ‌نویس زن همجنس‌باز سوری از سوی نیروهای امنیتی ربوده شده و ادعا کردند که وی در جریان اغتشاشات اخیر سوریه در تظاهرات ضد دولتی شرکت داشته است.

افق – جهان :این شخص که “امینه عراف” نام دارد، خود را یک دختر همجنس‌گرای سوری معرفی می‌کرد که علیه دولت بشار اسد فعالیت می‌کند اما اکنون هویت وی کاملا زیر سوال رفته است چرا که روشن شده عکسی که وی از خود در صفحات اینترنت منتشر کرده است متعلق به یک زن انگلیسی است و نه وبلاگ‌نویس مورد ادعا!

به نوشته روزنامه انگلیسی دیلی‌میل، “جلنا لسیک”، یک زن انگلیسی که از عکس وی برای جنجال‌سازی بر ضد دولت سوریه سوءاستفاده شده است اعلام کرده که عکس‌های منتشر شده در اینترنت تحت نام امینه عراف، متعلق به اوست و این اقدام غیراخلاقی که به واقع باید از آن تحت عنوان هویت‌سازی مجعول یاد کرد، برای وی دردسرهایی را نیز ایجاد کرده است.

 

این در حالی است که هزاران به اصطلاح حامی حقوق بشر، کمپینی را برای آزادسازی امینه عراف آغاز کرده بودند. مشهوریت عراف ناشی از ابراز آزادانه تمایلات همجنس‌گرایانه و انتقاد شدید از دولت سوریه بود. وی همواره ادعا می‌کرد که ساکن دمشق است!

 

ادعا شده بود که عراف که دارای گذرنامه آمریکایی نیز هست توسط عده‌ای ناشناس سوار خودرو و ربوده شده است اما اکنون روشن نیست که حتی شخصی به نام امینه عراف وجود خارجی داشته باشد؟ یکی از فعالانی که پیش‌تر ربوده شدن عراف را تایید کرده بود اعلام کرده که نمی‌تواند ربوده شدن این همجنس‌گرا را تایید کند. گزارش‌های دیگر نیز حاکی از آن است که کسی نیست که بتواند ادعا کند تاکنون امینه عراف را دیده است!

سناریوسازی‌های این‌چنینی بر ضد دولت‌های مستقل منطقه از جمله سیاست‌های نیرنگ‌بازانه رسانه‌های غربی است که به وسیله آن تلاش می‌کنند تا با انحراف اذهان عمومی، واقعیات را پنهان کنند. دولت سوریه بارها بر دست داشتن عوامل خارجی در اغتشاشات این کشور تاکید کرده است.

توضیح: عکس وسط تحت عنوان عکس امینه عراف منتشر شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1508

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر