3

اصولگرایان هیچ‌نگرانی بابت بررسی پول‌های کثیف ندارند

  • کد خبر : 156630
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با بیان اینکه اظهارات ترکان رجزخوانی‌های انتخاباتی است، گفت: نخستین پول کثیف در دولت کارگزاران از محل ستاد بهینه‌سازی سوخت به منظور انتخابات وارد دولت‌ها شد.

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به اظهارات اخیر ترکان مبنی بر افشاگری در سال آینده و جلوگیری از ورود پول‌های کثیف اظهار کرد: ترکان در روزهای اخیر اظهاراتی داشته که البته وی هر از چندی عادت به بیان چنین صحبت‌هایی دارد.

وی افزود: البته ما خوشحال می‌شویم که از ورود پول‌های کثیف به انتخابات در تمامی زمان‌ها گرفته شود همانطور که مجلس نیز خواستار توضیحات وزیر کشور در مورد ورود پول‌های کثیف است.

رئیس امور بین‌الملل حزب موتلفه با بیان اینکه ما بیشتر از دوستان دیگر مصر بر رسیدگی به موضوع پول‌های کثیف هستیم، خاطرنشان کرد: آنچه مسلم و مهم بوده این است که نخستین پول کثیف در دولت کارگزاران از محل ستاد بهینه‌سازی سوخت به منظور انتخابات وارد دولت‌ها شد.

ترقی ادامه داد: جالب اینجاست که شخص آقای ترکان نیز خود در همان دولت کارگزاران حضور داشته و اگر بنا باشد به موضوع پول‌های کثیف رسیدگی شود باید در تمامی دولت‌ها به آن پرداخته شود.

وی تصریح کرد: اصولگرایان هیچ نگرانی از بابت بررسی پول‌های کثیف ندارند و برعکس از این موضوع استقبال می‌کنیم.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با تاکید بر اینکه اظهارات اخیر ترکان رجزخوانی‌های انتخاباتی مجلس است، ادامه داد: جالب این جاست که کسانی نظیر ترکان تمامی روش‌های احمدی‌نژاد را غلط دانسته اما روش بگم‌بگم احمدی‌نژاد را خوب یاد گرفته‌اند.

ترقی یادآور شد: این گونه تخریب‌ها، افشاگری‌ها و بگم‌بگم‌ها نتیجه‌ای جز ضربه به نظام ندارد.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=156630

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر