1

امیدوارم همسر عمران‌زاده او را کنترل کند!

  • کد خبر : 156962
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: متأسفانه در فوتبال ما مُد شده که همه از هم انتقاد می‌کنند.

  رضا عنایتی در گفت‌وگو با تسنیم درباره سالی که گذشت، خاطرات خوب و بدش، انتقادات علیه امیر قلعه‌نویی و … صحبت‌هایی را انجام داد که متن این گفت‌وگو به همراه فیلم آن را در زیر مشاهده می‌کنید:

سال ۹۳ برای تو چطور گذشت؟

سال خوبی برای من بود. پس از ۱۴، ۱۵ سال به مشهد بازگشتم و به تیم پدیده رفتم که روزهای خوب و خاطره‌انگیزی برای من رقم خورد. اتفاق مهم و بهتر، بازگشتم به استقلال پس از پنج سال بود. خاطره‌انگیزترین و رؤیایی‌ترین موضوع در سال ۹۳ برای من، بازگشتم به استقلال بود.

چرا رضا عنایتی با این سن و سال در استقلال محبوب است؟

هواداران استقلال همیشه به من لطف داشتند و هیچ وقت لطف آنها را فراموش نمی‌کنم. سعی می‌کنم تا جایی که توان داشته باشم در خدمت استقلال باشم و حاشیه‌ای درست نکنم. سال‌هایی هم که در استقلال نبودم به عنوان یک استقلالی دوست داشتم تیمم آرامش داشته باشد. هواداران استقلال قابل احترام هستند، هر چند که حضورشان در ورزشگاه کم شده و ما را نگران کرده است ولی امیدوارم که در بازی‌های آینده به ورزشگاه بیایند و تیم‌شان را تنها نگذارند.

بدترین خاطره؟

به لحاظ فوتبالی خاطره بدی نداشتم و غیرفوتبالی هم به آن فکر نکرده‌ام. سال ۹۳ از سال‌هایی بود که برای من خوب بود.

فکر می‌کنی چرا بازیکنان امروزی خیلی زود درگیر حواشی می‌شوند؟

باید بستری فراهم کنیم تا شرایط جوانان بهتر شود. من مقصر را سیستم می‌دانم و اگر به دوستان خبرنگار و تلویزیونی برنخورد باید بگویم که به برخی بازیکنان خیلی بها می‌دهیم و بازیکن جوان ما فکر می‌کند که آخر راه همین است. باید با جوانان به گونه‌ای برخورد کنیم که خیلی زود اشباع نشوند. در کشور ما رسانه‌های نوشتاری و تلویزیونی خیلی زیاد هستند و به همین خاطر ستاره‌های‌مان خیلی زود خاموش می‌شوند.

این اتفاق هر روز بیشتر شده و جایگاه فوتبال ما به خطر می‌افتد. درست است که اول آسیا هستیم ولی خودمان می‌دانیم که نیستیم و نسبت به کشورهای دیگر به خصوص کشورهای عربی که در حال پیشرفت هستند، عقب هستیم. در مدارس باید بازیکنان زیادی را پرورش بدهند ولی در کشور ما متأسفانه هیچ کار خاصی را انجام نمی‌دهیم.

 بی‌مزه‌ترین و بازمزه‌ترین بازیکن استقلال کدام بازیکنان هستند؟

الحمدالله بازیکن بی‌مزه نداریم و فکر کنم بی‌مزه‌ترین بازیکن تیم من باشم ولی بچه‌های ما در جایگاه خودشان بامزه هستند. بامزه‌ترین بازیکن حنیف عمران‌زاده است که اگر در تمرین نباشد همه چیز به هم می‌ریزد.

حنیف با لقب بچه‌غول چطور بامزه است؟

همان بچه غول بودنش بامزه است. حنیف از لحاظ اخلاقی و انرژی پسر باحالی است.

 می‌دانستی در شرف متأهل شدن است؟

امیدوارم این اتفاق بیفتد تا بلکه همسرش او را کنترل کند!

چرا انتقاد می‌شود که امیر قلعه‌نویی به دلیل رفتارش باعث فراری شدن ستاره‌ها می‌شود؟

اینکه در جایگاهی باشیم و تعریف کنیم و پس از جدایی از آن انتقاد کنیم در فوتبال ما مُد شده است. رضا عنایتی اگر مشکلی با کسی دارد و فکر می‌کند آدم درستی است باید الان انتقاد کند. الان که وجود دارم باید انتقاد کنم نه اینکه از تیم بروم انتقاد کنم و بگویم فلانی اینگونه بود و این کارها را کرد. همه ما باید احترام‌ها را در جایگاه خودشان حفظ کنیم. این زشتی‌ها فوتبال و تماشاگر ما را کمرنگ کرده است. متأسفانه در فوتبال ما مُد شده که همه از هم انتقاد می‌کنند.
در زمان تحویل سال یاد چه موضوعی می‌افتی؟

یاد موضوع خاصی نمی‌افتم. یکی از دعاهایی که همیشه می‌کنم، سلامتی است. وقتی آدم سرمای ساده می‌خورد، همه چیز زندگی‌اش بهم می‌ریزد و این سلامتی است که باید قدرش را دانست.

پیام نوروزی‌‌ات برای مردم ایران چیست؟

سال نو را به مردم تبریک می‌گویم و امیدوارم در سال جدید سالم و شاد کنار خانواده‌های خود باشند. اگر سلامتی باشد با تلاش و کوشش می‌توانیم به هر آرزویی که داشته باشیم، برسیم. از استقلالی‌ها می خواهم ما را تنها نگذارند و امیدوارم سال ۹۴ جشن قهرمانی را در کنار هم بگیریم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=156962

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر