2

فروزنده: همدلی دولت و مردم باعث عزت و شرف ملی می‌شود

  • کد خبر : 157356
  • ۰۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶

مسئول کمیته سیاسی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: حل مشکلات کشور نیازمند مشارکت گسترده مردم و همدلی دولت و مردم است.

لطف‌الله فروزنده در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به نام گذاری سال ۹۴ به عنوان دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی اظهار کرد: حضور مردم در صحنه همیشه باعث حل مشکلات خواهد شد و حل مشکلات اقتصادی حتما به مشارکت گسترده مردم نیاز دارد و همدلی دولت و ملت را می‌طلبد.

وی اضافه کرد: سال ۹۴ شرایط خاصی دارد از سویی ماهیت استکبار جهانی در مذاکرات در حال روشن شدن است که آن ها با کلیت نظام و مردم ایران چالش دارند. آنچه می تواند استکبار را کنترل کند و به عقب بازگرداند و باعث عزت و شرف ملی شود همدلی دولت و مردم است.

فروزنده با بیان این‌که نظام جمهوری اسلامی برخاسته از مردم است، یادآور شد: مردم کارفرمایان جامعه و دولتمردان کارگزاران و نوکران مردم هستند. باید اعتماد متقابل بین دولت و ملت روز به روز بیشتر شود و این اعتماد با خدمت مضاعف به وجود می‌آید. مردم به شرطی به صحنه می‌آیند که به مسئولان اعتماد داشته باشند.

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی افزود: وقتی مسئولان حرف و عملشان یکی باشد و براساس الگوهای اصیل ایرانی و اسلامی حرکت کنند اعتماد مردم جلب خواهد شد. مردم همواره نشان داده‌اند که دوستدار انقلاب اسلامی هستند. مسئولان هم با ساده زیستی، دوری از فساد ، عقلانیت، تدبیر و توجه به ارزش ها می توانند با مردم هم زبان و هم دل شوند.

وی با اشاره به انتخابات سال ۹۴ گفت: در سال جدید دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در پیش داریم که حضور مردم در صحنه را می طلبد. همچنین حل مساله هسته‌ای نیازمند پشتیبانی مردم از دولت و حل مشکلات اقتصادی نیازمند مشارکت گسترده مردم است.به همین دلیل برای تحقق شعار امسال به همدلی و هم زبانی میان مردم و دولت نیاز داریم.

فروزنده در ادامه بیان کرد: تمام هم و غم دولتمردان باید برای خدمت به مردم باشد و نباید نگاه انتخاباتی و سیاسی داشته باشند اگر هدفگذاری‌ها سیاسی باشد و عمل و زبان یکی نباشد مطمئنا با شکست مواجه خواهد شد اما تلاش، تدبیر ، ساده زیستی و سخت کوشی مسئولان اعتماد مردم را جلب خواهد کرد و به پیشرفت کشور منجر خواهد شد.

وی ادامه داد: از طرفی مردم هم باید بدانند برای پیشرفت کشور به میدان بیایند و ایثار و تلاش کنند به طور مثال داشتن الگوی مصرف درست ، وجدان کاری، انضباط اجتماعی و حضور جدی و موثر در صحنه های اقتصادی می‌تواند باعث پیشرفت کشور شود.

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پایان اظهار کرد: برای تحقق شعار سال ۹۴ دولت بخش اولیه را دارد ، رسانه‌ها با فرهنگ سازی و بسترسازی نقش ثانویه را ایفا می‌کنند و نقش بعدی را هم مردم دارند که باید به این باور برسند برای ساختن ایران همه با همدلی و هم زبانی در صحنه حضور داشته باشند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=157356

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر