2

روزنامه های دیجیتال جایگزین روزنامه های کاغذی خواهند داد.

  • کد خبر : 15804
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۰ - ۲۲:۴۱

سازمان جهانی مالکیت معنوی روز دوشنبه اعلام کرد روزنامه های کاغذی تا سال ۲۰۴۰ جای خود را به روزنامه های دیجیتال خواهند داد. به گزارش واحد مرکزی خبر، فرانسیس گاری مدیرکل این نهاد سازمان ملل متحد، در مصاحبه با روزنامه لاتریبون سوییس اعلام کرد در چند دهه آینده روزنامه چاپی به شکل امروز وجود نخواهد […]

سازمان جهانی مالکیت معنوی روز دوشنبه اعلام کرد روزنامه های کاغذی تا سال ۲۰۴۰ جای خود را به روزنامه های دیجیتال خواهند داد.
به گزارش واحد مرکزی خبر، فرانسیس گاری مدیرکل این نهاد سازمان ملل متحد، در مصاحبه با روزنامه لاتریبون سوییس اعلام کرد در چند دهه آینده روزنامه چاپی به شکل امروز وجود نخواهد داشت و مطالعات نشان می دهد این اتفاق در جهان سال ۲۰۴۰ و در آمریکا سال ۲۰۱۷ روی خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه در آمریکا کتاب های دیجیتال بیشتر از کتاب کاغذی فروخته می شود و بیش از پیش از تعداد چاپخانه ها کاسته می شود، این تحول را اجتناب ناپذیر دانست.

مدیر سازمان جهانی مالکیت معنوی، دستمزد روزنامه نگاران را یکی از مشکلات این تحول اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از ژنو، فرانسیس گاری در پاسخ به سئوالی درباره چگونگی کسب در آمد ناشران برای پرداخت دستمزد نویسندگان، اظهار داشت: ” باید نظام حقوق مولفان را به عنوان ساز و کاری برای پرداخت دستمزد مولفان حفظ کرد در غیر این صورت آنها نمی توانند به کار خود ادامه دهند “.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=15804

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر