1

عذرخواهی مدیر عامل جدید از مردم ایران

  • کد خبر : 15921
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۹

افق نیوز به نقل از مهر، محمدرضا پیشرو مدیرعامل جدید این بانک از مردم ایران، مشتریان و سهامداران بانک صادرات به خاطر سوءاستفاده های صورت گرفته در نظام بانکی عذرخواهی کرد. مراسم معارفه محمدرضا پیشرو مدیرعامل جدید بانک صادرات ایران با حضور محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی، اصغر  ابوالحسنی معاون وزیر اقتصاد، کوروش پرویزیان […]

افق نیوز به نقل از مهر، محمدرضا پیشرو مدیرعامل جدید این بانک از مردم ایران، مشتریان و سهامداران بانک صادرات به خاطر سوءاستفاده های صورت گرفته در نظام بانکی عذرخواهی کرد.

مراسم معارفه محمدرضا پیشرو مدیرعامل جدید بانک صادرات ایران با حضور محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی، اصغر  ابوالحسنی معاون وزیر اقتصاد، کوروش پرویزیان عضو شورای پول و اعتبار و جمعی از مدیران عامل بانکهای کشور و مدیران عالی بانک صادرات در ساختمان سپهر برگزار شد.

در این مراسم محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی حکم مدیرعامل بانک صادرات را به محمدرضا پیشرو اعطا کرد و سپس مدیرعامل جدید بانک صادرات طی سخنانی گفت: سوء استفاده مالی بوجود آمده ناشی از تبانی عده اندکی از کارکنان نظام بانکی بوده است و این اتفاق ناگوار به هیچ وجه مانع از خدمتگزاری و ارائه خدمات مطلوب نظام بانکی به مردم نخواهد شد و با جدیت مسئولان و به خصوص دستگاه قضایی به زودی مجرمان به سزای اعمال خود خواهند رسید.

وی ضمن عذرخواهی از مردم ایران، مشتریان و سهامداران بانک صادرات خاطرنشان کرد: قول خواهیم داد با تلاش مضاعف و جدیت روزافزون، خدماتی به مراتب بهتر از قبل به عموم هموطنان و مشتریان ارائه نماییم و کاستی های گذشته را به نحو احسن جبران نمایم.

پیشرو در پایان سخنانش یادآور شد: کارکنان بانک صادرات ایران نسبت به مشتریان و سهامداران خود تعهدی بی پایان دارند و تمام توان و تخصص خود را برای اعتلای این بانک بزرگ بعنوان بازوی قدرتمند اقتصادی کشور بکار خواهند گرفت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=15921

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر