2

فکری: استقلال با این وضعیت در فصل آینده هم نتیجه نمی‌گیرد

  • کد خبر : 162622
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱

مربی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال درمورد وضعیت بحرانی این باشگاه گفت: متأسفانه استقلال در حساس‌ترین زمان ممکن بلاتکلیف است و با این وضعیت در فصل آینده هم نتیجه نمی‌گیرد.

محمود فکری در مورد شرایط فعلی تیم فوتبال استقلال گفت: وضعیت استقلال واقعاً نگران‌کننده است. استقلال در حال حاضر شرایط حساسی دارد و مهمترین موضوع برای آماده‌سازی یک تیم همین مقطعی است که در آن هستیم. ادامه این وضعیت به ضرر استقلال است و این درحالی است که این تیم در دو سال گذشته هم نتیجه نگرفته است.

وی در ادامه افزود: هواداران از استقلال انتظار قهرمانی دارند ولی با این شرایط تیم در فصل آینده هم موفق نمی‌شود. متأسفانه باز هم مشکلات گذشته وجود دارد ولی بعضی‌ها در آخر فصل فقط یقه سرمربی را می‌گیرند که چرا این تیم قهرمان نشد. هیچکس این مشکلات را و همچنین مشکلاتی را که در طول فصل به وجود می‌آید، نمی‌بیند و به آنها توجه نمی‌کند.

 


فکری در پاسخ به این سؤال که آیا استقلال باید مربی خارجی بیاورد یا داخلی، گفت: فعلاً که همه بلاتکلیف هستند و در استقلال کسی تصمیم‌گیرنده نیست. در حال حاضر از داخل و خارج و از زمین و هوا گزینه مطرح می‌شود و احتمالاً استقلال از کره مریخ هم گزینه خواهد داشت. فعلاً باید منتظر ماند و دید اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل چه افرادی خواهند بود.

مربی تیم فوتبال استقلال در پایان تصریح کرد: انتخاب سرمربی به تیم جدید مدیریت باشگاه مربوط می‌شود. شاید مدیران باشگاه به مربی خارجی اعتقاد داشته باشند و شاید هم مربی داخلی بیاورند. باید بودجه باشگاه استقلال را هم در نظر گرفت، چون اگر قرار باشد مربی سطح بالای خارجی بیاید، باید هزینه میلیاردی صورت بگیرد. استقلال نباید مربی آزمایشی بیاورد. این تیم نیاز به یک مربی باکارنامه و کاربلد دارد./تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=162622

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر