3

بزرگ‌ترین اشتباهات حرفه‌ای استیو جابز در دنیای فناوری رایانه‌+تصاویر

  • کد خبر : 16359
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۰ - ۲۱:۰۲

در طول چند دهه فعالیت استیوجابز در دنیای فناوری رایانه‌ای با همه ایده‌های خلاقانه‌اش، تعدادی محصول را معرفی کرد که با اقبال عمومی روبرو نشد. به گزارش برنا به نقل از دی‌ان‌ایندیا، استیوجابز که به گفته بزرگان دنیای رایانه به عنوان مردی به داشتن ایده‌های ناب و خلاقانه شهرت داشت، در طول سال‌های فعالیتش محصولاتی […]

در طول چند دهه فعالیت استیوجابز در دنیای فناوری رایانه‌ای با همه ایده‌های خلاقانه‌اش، تعدادی محصول را معرفی کرد که با اقبال عمومی روبرو نشد.

به گزارش برنا به نقل از دی‌ان‌ایندیا، استیوجابز که به گفته بزرگان دنیای رایانه به عنوان مردی به داشتن ایده‌های ناب و خلاقانه شهرت داشت، در طول سال‌های فعالیتش محصولاتی را طراحی و معرفی کرد که علاوه بر این‌که نتوانستند محبوبیتی کسب کنند، تولید آن‌ها با شکست روبرو شد. از نظر کارشناسان تولید ۷ محصول توسط استیو جابز بزرگ‌ترین اشتباهات حرفه‌ای وی به شمار می‌روند.

رایانه اپل ۳

این رایانه که با کاربرد تجاری و به عنوان جانشین اپل ۲ معرفی شد، به علت مشکلات فراوان از جمله گرم شدن، نتوانست موفقیت چندانی در بازار به دست آورد.

لیزا

این محصول به عنوان یک رایانه قدرتمند خانگی با یک کارت گرافیکی عرضه شد اما حضور پررنگ رایانه‌های مکینتاش که قیمت کمتری هم داشتند باعث شد تا توجه خریداران به لیزا جلب نشود. علت نامگذاری این مدل به خاطر تولد لیزا دختر استیو جابز بود.

نکس کامپیوتر (NeXT computer)

این محصول توسط شرکت نکس استیوجابز بعد از خروج موقتی وی از اپل ساخته شد و به علت قیمت بالا هیچگاه موفقیتی را کسب نکرد.

پاک ماوس (Puck Mouse)

این ماوس همراه با رایانه‌های آی‌مک (iMac) در سال ۱۹۹۸ معرفی شد. طراحی آن که بیشتر شبیه توپ هاکی بود استفاده از آن را خیلی مشکل می‌کرد.

رایانه کیوب (Cube)

بعد از معرفی این محصول مکعبی شکل، به علت قیمت بسیار بالای آن و شکل ظاهری نه چندان جذاب به سرعت فراموش شد و فروش خوبی نداشت.

تلفن آی‌تیونز (iTunes phone ROKR)

این تلفن که با همکاری موتورولا طراحی شد دارای نرم افزار آی‌تیونز برای پخش موسیقی بود. سرعت بسیار پایین آن برای بارگذاری ترانه‌ها نسبت به آی‌‌پاد باعث شد تا نتواند با آ‌ی‌پادها رقابت کند.

اپل تی‌وی (Apple TV)

این دستگاه برای دریافت تصاویر به تلویزیون و رایانه‌های مک (Mac) متصل می‌شود. کارشناسان عقیده داشتند علاوه بر این که این دستگاه فاقد تیونر است، در باز کردن تصاویر فیلم‌ها با مشکل روبرو می‌شود.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=16359

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر