2

تیم آرژانتین دروازه تیم ملی شیلی را گلباران کرد

  • کد خبر : 16372
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۰ - ۸:۵۰

مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ در منطقه امریکای جنوبی، بامداد شنبه پیگیری شد که در یکی از بازیهای مهم ، تیم آرژانتین موفق شد دروازه شیلی را گلباران کند. در این دیدار حساس که در بوئنوس ایرس پایتخت آرژانتین برگزار شد ، تیم میزبان به لطف درخشش ” گونزالو هیگواین ” مهاجم باشگاه رئال […]

مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ در منطقه امریکای جنوبی، بامداد شنبه پیگیری شد که در یکی از بازیهای مهم ، تیم آرژانتین موفق شد دروازه شیلی را گلباران کند.

در این دیدار حساس که در بوئنوس ایرس پایتخت آرژانتین برگزار شد ، تیم میزبان به لطف درخشش ” گونزالو هیگواین ” مهاجم باشگاه رئال مادرید ، تیم ملی شیلی را با نتیجه خرد کننده ۴بر۱ تسلیم کرد .

هیگواین مرد اول این دیدار بود که به تنهایی سه بار در دقایق۸ ، ۵۲ و ۶۳ برای آرژانتین گلزنی کرد.”‌لیونل مسی ” بازیکن نام آشنای بارسلونا دیگر گل تیم میزبان را در دقیقه ۲۶ ثبت کرد.همچنین ” فرناندز ” در دقیقه ۵۹ تک گل تیم شیلی را به ثمر رساند.

در دیگر دیدارها، پرو و اکوادور با نتایج مشابه دو برصفر به ترتیب مقابل پاراگوئه و ونزوئلا به برتری رسیدند.همچنین جمعه شب تیم اروگوئه در یک بازی پرگل ، با حساب ۴ بر۲ از سد بولیوی گذشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=16372

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر